جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611451
  • 1 اردیبهشت 1403
  • 12:36
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان «شاه‌نعمت‌الله ولی»

مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان «شاه‌نعمت‌الله ولی»

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان «شاه‌نعمت‌الله ولی»، نرسیده به میدان «خواجو» خبر داد.

به گزارش کرنا، جمشید حسین‌خانی، زمان این حادثه را ساعت 10:05 صبح امروز اعلام کرد و گفت: برای مهار آتش‌سوزی و انجام عملیات اطفای‌حریق، چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که خودروی اول در کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسید.

وی، با اشاره به خطرآفرین‌بودن این حادثه گفت: در این جایگاه یکی از پمپ‌های بنزین، دچار آتش‌سوزی شده بود که آتش‌نشانان با اقدام به‌موقع، از سرایت آتش به پمپ‌های دیگر و مخازن سوخت جلوگیری کردند.

حسین‌خانی، دلیل این حادثه را سوخت‌گیری خودرو پژو ۴۰۵ حمل قاچاق سوخت، اعلام کرد و با بیان اینکه این حادثه، چهارمین مورد آتش‌سوزی ناشی از قاچاق و دومین مورد آن در پمپ بنزین در یک ماه اخیر است، گفت: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله سه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین از سه ایستگاه عملیاتیِ نزدیک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به سرعت‌عمل تیم‌های عملیاتی، آتش این خودروی شعله‌ور که حامل مشک سوخت قاچاق از نوع بنزین بود، بلافاصله خاموش و فقط به یکی از پمپ‌ها خسارت وارد شد.

حسین‌خانی، ضمن ابراز نگرانی از حوادث و آتش‌سوزی‌های ناشی از قاچاق سوخت در استان کرمان گفت: طی چند هفتۀ اخیر نیز یک خودروی حامل قاچاق سوخت در ورودی جایگاه عرضه سوخت «امیرالمومنین(ع)» شهر کرمان، آتش گرفته بود.

 

0