سه شنبه 1 خرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611486
  • 11 اردیبهشت 1403
  • 16:20
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
یکی از اهداف شهرداری کمک به تکمیل پروژه‌هایی است که با فرهنگ مردم مرتبط است

سرپرست شهرداری کرمان در بازدید از پروژۀ در حال ساخت حوزه علمیه امام صادق(ع):

یکی از اهداف شهرداری کمک به تکمیل پروژه‌هایی است که با فرهنگ مردم مرتبط است

ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، سرپرست شهرداری کرمان، از پروژۀ در حال ساخت حوزه علمیه امام صادق(ع) استان کرمان که سال‌هاست نیمه‌تمام مانده، بازدید کرد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در حاشیه این بازدید که مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان، معاونان خدمات‌شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و شهردار منطقه سه حضور داشتند، گفت: یکی از اهداف شهرداری کرمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمامی است که مستقیماً با فرهنگ مردم کرمان سروکار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژۀ حوزه علمیه امام صادق(ع) استان کرمان، سال‌هاست نیمه‌تمام مانده، امروز درجهت هم‌فکری، هم‌پوشانی و هم‌اندیشی برای اجرای این پروژه، با مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان مذاکراتی داشتیم تا شهرداری کرمان در راستای مسئولیت اجتماعی، به میدان بیاید و بخشی از کار را برعهده بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان نیز گفت: این پروژه مربوط به مدرسه علمیه امام صادق(ع) است که برای تحصیل طلاب چهار استان کشور در سطح عالی ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس سلمه‌ای افزود: متأسفانه به‌دلایلی مانند کمبود بودجه، هنوز این پروژه تمام نشده و به بهره‌برداری نرسیده است؛ به همین دلیل، از شهردار محترم خواستیم تا آنجاکه در توان دارند، به ساخت این مدرسه علمیه کنند تا این مجموعه اول مهرماه به بهره‌برداری برسد.

ناظر فنی پروژه‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه استان نیز در این بازدید گفت: زمین این پروژه، ۲.۵ هکتار است و یک‌سری جانمایی‌ها برای آن صورت گرفته؛ ازجمله ساختمان آموزشی، مسجد، سالن غذاخوری و خوابگاه که به‌دلیل نبود بودجه، حدود ۱۳ سال نیمه‌تمام مانده؛ حتی ساختمان آموزشی آن هم با ۴۵۴۲ مترمربع در سه طبقه، با ۸۰ درصد پیشرفت، هنوز ناتمام مانده است.

رسول صباحی افزود: بنابراین، از شهرداری انتظار داریم در بخش‌های زیرساختی مثل فضای سبز، محوطه‌سازی، جدول‌کشی و خیابان‌کشی، به ما کمک و در سایر موارد هم با ما هم‌اندیشی کند.

15.622