شهردار کرمان در آیین بازگشایی مدارس در آموزشگاه حضرت مریم (س):
مناسبسازی معابر منتهی به مدارس دانشآموزان با نیازهای ویژه در اولویت است
شهردار کرمان گفت: مناسبسازی معابر منتهی به مدارس دانشآموزان با نیازهای ویژه، در اولویت قرار خواهد گرفت.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد:
اجرای مانور «ماه مهر» به مناسبت بازگشایی مدارس در روز اول مهرماه
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان از اجرای مانور آمادگی شهرداری کرمان به مناسبت بازگشایی مدارس، با عنوان «مهر ایمن» خبر داد.