شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611402
  • 7 فروردین 1403
  • 23:14
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان

سرپرست شهرداری کرمان در آیین بازگشایی شهربازی کرمان خبر داد:

۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان

سرپرست شهرداری کرمان گفت: برای بازگشایی شهرداری کرمان، ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه و سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، ضمن تقدیر از همکارانش در شهرداری کرمان، به‌ویژه مدیر شهربازی و معاون خدمات‌شهری شهردار گفت: از زحمات شبانه‌روزی دوماه اخیر که همکارانم در شهربازی کشیده‌اند تا این محیط را فراهم کنند، سپاسگزارم.
وی ادامه داد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان، در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.
سرپرست شهرداری کرمان اظهار داشت: خوشبختانه شهربازی کرمان در حال تغییر است و در دوماه گذشته وقتی تصمیم گرفتیم این محیط ارتقا پیدا کند، ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه و سرمایه‌گذاری انجام شد.
تویسرکانی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه اعتقاد دارم کرمان فقط «با مردم آباد می‌شود»، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم؛ قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.
سرپرست شهرداری کرمان افزود: در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم؛ همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.
سرپرست شهرداری کرمان در عین حال بیان کرد: البته این اقدامات برای شهری مثل کرمان کافی نیست؛ چراکه کرمان، شهر زیارتی است و میزبان زائران حاج‌قاسم سلیمانی عزیز هستیم و باید حتماً شهری در شأن زائران عزیز حاج‌قاسم باشد. 
تویسرکانی افزود: حاج‌قاسم عزیز، همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشتند؛ ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم و در دستور کار و مدنظر داریم.
سرپرست شهرداری کرمان همچنین از همه کسانی که آیین بازگشایی شهربازی کرمان را رقم زدند، تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله این تحولات در سال جدید ادامه داشته باشد و در سال آینده و در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، شاهد اتفاقات و تحولات بیشتری باشیم.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز، ضمن خیرمقدم به همه مدیران و مردم که در آیین بازگشایی شهربازی کرمان حضور یافتند، از تلاش همکارانش در شهربازی کرمان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است؛ آیین بازگشایی شهربازی کرمان، با برنامه‌های متنوع، نورافشانی و موسیقی همراه بود.

0