شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611397
  • 5 فروردین 1403
  • 19:34
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نصب بیش از 40 اِلِمان و سفره هفت‌سین در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان خبر داد:

نصب بیش از 40 اِلِمان و سفره هفت‌سین در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، از نصب 34 اِلِمان و هشت سفره هفت‌سین در مناطق مختلف کرمان، به مناسبت عید نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خبر داد.

به گزارش کرنا، یدالله علیزاده گفت: در این راستا می‌توان به نصب اِلِمان «۱۴۰۳» در کنار دریاچه «پردیسان قائم(عج)» و پنج اِلِمان سه‌وجهی در ورودی «گلزار شهدا»، کنار رفیوژ «گلزار شهدا»، دور میدان «عاشورا»، ورودی بلوار «پیروزی»، سمت خیابان «امام‌خمینی(ره)» و ورودی خیابان «شهید دستغیب» اشاره کرد.

وی، چهار اِلِمان هشت‌وجهی همراه با نورپردازی در بلوار «شهید صدوقی» رفیوژ ورودی پل «شهید بادپا» و المان «ماهی و اژدها» در ضلع شمالی پارک «شهید مطهری» را ازجمله اِلِمان‌های زیبای شهر کرمان دانست.

علیزاده، از نصب اِلِمان‌های دور میدان «بیرم‌آباد»، المان هفت‌سین ابتدای خیابان «شهید دستغیب»، از سمت بزرگراه امام(ره)، المان‌های زیر پل«شهیدبهشتی»، ابتدای جاده کوهپایه و المان «۱۴۰۳» همراه با «اژدهای کودکانه» در ورودی پارک «مشاهیر» خبر داد و گفت: المان «ماه و دیوار گل» در پارک «پدر»، چهار المان در مصلای «امام‌علی(ع)»، المان «قرآن»، روبه‌روی حسینیه «ثارالله» و المان «ماه و پرنده» همراه با سیاه‌مشق واقع درچهارراه «پاسداران»، ورودی بلوار «شهید عباس‌پور» نیز ساخته و نصب شده است.

وی به المان «حاج‌قاسم و دختر کاپشن صورتی» در محل انفجار اول در گلزار شهدا به‌عنوان نمونه‌ای از المان‌های جانمایی‌شده اشاره کرد و یادآورشد: المان «شمع وگل» در محل انفجار دوم، بزرگراه «شهیدپورجعفری» و گل‌آرایی سفره‌های هفت‌سین‌ و المان‌های مناطق پنج‌گانه شهرداری، نیز از دیگر موارد است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، همچنین به ساخت هشت سفره هفت‌سین در مناطق مختلف شهر کرمان، اشاره کرد و افزود: سفره‌های هفت‌سین در مکان‌هایی چون پایانه مسافربری، داخل مجموعه سازمان مدیریت پسماند، خیابان «امامزاده محمد(ع)» و بلوار«۲۲بهمن» به صورت «کاشی‌شکسته» اجرا شده است.

وی، همچنین از اجرای سفره هفت‌سین کودکانه داخل مجموعه «هلال‌احمر»، پارک «مسافر» و سفره هفت‌سین سنتی داخل پارک «بانوان»، خیابان «شهید قدوسی» خبر داد.

علیزاده ادامه داد: اجرای سفره‌های هفت‌سین «گلزار شهدا» و «گنبدجبلیه » نیز ازجمله اقدامات اخیر به مناسبت فرارسیدن سال جدید است.

 

0