شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611394
  • 28 اسفند 1402
  • 22:23
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
منتظر اتفاق‌های خوب در شهر باشید

سرپرست شهرداری کرمان:

منتظر اتفاق‌های خوب در شهر باشید

سرپرست شهرداری کرمان گفت: در سال جدید منتظر اتفاق‌های خوب در شهر باشید

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در جلسه ضیافت افطاری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، معاونان شهردار، مدیران و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهری، به‌منظور تقدیر از زحمات ایشان در سال گذشته برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات مسلمانان جهان و تبریک سال نو به همشهریان و هم‌وطنان، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، یکی از راهبردهای دشمن، ضعیف جلوه‌دادن مسئولان و دستگاه‌های کشور است و به همین دلیل باید تمام توان‌مان را به‌کار بگیریم و ثابت کنیم که می‌توانیم.

وی توانایی در مدیریت و موفقیت در اجرا را مبارزه مستقیم با دشمن دانست و افزود: مبارزه ما، به‌عنوان کسی که در شهرداری انجام وظیفه می‌کنیم، از هر جهت مفید و لذت‌بخش است؛ چون‌که نتیجه آن خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز و آبادانی شهری است که دوست می‌داریم.

سرپرست شهرداری کرمان، مجموعه شهرداری کرمان را از نظر تخصص و عِده و عُده کارکنان و مبلمان اداری نسبت به بیشتر دستگاه‌ها و ادارات کرمان، بسیار بیشتر و توانا‌تر توصیف کرد و اظهار داشت: با زبان صریح از تک‌تک همکاران خود سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم به فضل الهی و با همراهی و حمایت دوستان شورای اسلامی شهر، بتوانیم نسبت به ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران خود قدم‌های مثبت و موثری برداریم.

وی با ابراز امیدواری از سرعت‌گیری بیشتر کارها در سال جدید، گفت: معتقدم با حجم کاری که در پیش‌رو داریم، بودجه تصویب‌شده برای سال ۱۴۰۳ تا پایان سال کفاف نمی‌دهد و باید برای تأمین و تحقق بودجه بیشتر کوشش کنیم.

تویسرکانی، از ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان و رضایت شغلی آنها به‌عنوان یک اصل مدیریتی و علمی یاد کرد و افزود: در سال جدید وظیفه خود می‌دانیم با بهبودبخشی بیشتر به وضعیت رفاهی و معیشتی کارمندان و کارگران، بهره‌وری کار در شهرداری را افزایش دهیم.

وی با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر، برای همدلی و قدردانی از معاونان شهردار، مدیران عامل سازمان‌های شهرداری و شهردارهای مناطق پنج‌گانه کرمان که در مدت مسولیت وی در دوماه گذشته به‌صورت تمام‌وقت در میدان بوده‌اند، اظهار داشت: شهر کرمان باید در تراز مزار بابرکت و مرقد مطهر سردار عزیز و پرافتخار، شهید حاج‌قاسم سلیمانی باشد و ان‌شاءالله که همه‌باهم و با تلاش‌های مضاعف، منتظر یک اتفاق خوب در این شهر در سال آینده باشیم.

رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با قدردانی از زحمات و تحولات ایجادشده در شهرداری کرمان، گفت: رضایتمندی شهروندان کرمان از رویکرد جدیدی که از زمان سرپرستی آقای تویسرکانی در پیشبرد مسایل شهری ایجاد شده، کاملاً محسوس و مشهود است و وظیفه داریم این احساس مردمی را در این جلسه ابراز و بابت آن تشکر کنیم.

حسین چناریان، با اشاره به تلاش کارکنان مجموعه شهرداری کرمان، بیان کرد: شورای اسلامی شهر نسبت به رفاه بیشتر و افزایش حق و حقوق کارمندان و کارگران شهرداری نگاه مثبتی دارد و در این خصوص از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پیشرفت سریع کرمان از دغدغه‌های اصلی شوراست و از هرگونه پیشنهادی که این هدف را دنبال کند، استقبال می‌کنیم.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان، با بیان اینکه با نگاه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، درحدود 800 میلیارد تومان، بودجه پیشنهادی شهرداری را افزایش دادیم، گفت: در حال حاضر، هیچ امری مهم‌تر و اساسی‌تر از راضی‌کردن مردم نیست و رضایت مردم رضایت خدا را در پیش دارد.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان هم در این آیین ضمن ارایه گزارشی از جشنواره پیشران، از همه همکارانش که در دوماه اخیر شبانه‌روزی تلاش کردند، تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ این آیین با تلاوت قرآن و تقدیر از شهرداران مناطق به مناسبت روز شهردار همراه بود.

15.5934