جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606850
  • 24 تیر 1397
  • 13:04
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
عوامل شایعه سازی و دروغ پردازی به دادسرای کرمان احضار شدند

دادستان کرمان خبر داد:

عوامل شایعه سازی و دروغ پردازی به دادسرای کرمان احضار شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و احضار عوامل شایعه سازی و دروغ پردازی در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولان به دادسرای کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و شایعه‌سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی با اقتدار برخورد قانونی خواهد کرد.

دادخدا سالاری افزود: با توجه به رواج شایعات بی‌اساسی در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولان و نسبت دادن ارتکاب جرائم اقتصادی علیه این افراد و ایجاد جو بدبینی علیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی این دادستانی به عنوان مدعی العموم و به عنوان حفاظت از آرامش و امنیت جامعه با رصد فضای مجازی برخورد با این شایعه سازان را که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف نظام استکباری حرکت می‌کنند را در دستور کار خود قرار داده و تعدادی از این افراد را شناسایی و جهت پاسخگویی احضار کرده است .

سالاری افزود: نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، جنگ تمام عیاری علیه نظام مقدس اسلامی آغاز کرده، که بخشی از این پازل، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی می‌باشد

وی تصریح کرد:  هدف دشمنان  از این شایعه سازی‌ها از یک طرف بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان و کارآمدی نظام و از سوی دیگر گرفتن توان و مرعوب کردن مسئولان به عنوان نیروهای پیاده نظام با برچسب فساد مالی و اقتصادی می‌باشد.

سالاری تصریح کرد: دستگاه قضائی به عنوان یکی از خطوط اصلی و مقدم مبارزه با جبهه‌ی استکبار با اقتدار کامل با این شبیخون پنهان دشمن مقابله خواهد کرد.

دادستان کرمان در پایان افزود: تعدادی از این فریب خوردگان و معاندان شناسایی و برخی احضار شدند تا برخورد لازم قانونی با بقیه‌ی عوامل صورت گیرد.

15.632