جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607177
  • 19 مهر 1397
  • 14:32
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تشریح بخش‌های مختلف تارنمای شفافیت شهرداری کرمان

تارنمای شفافیت شهرداری کرمان رونمایی شد؛

تشریح بخش‌های مختلف تارنمای شفافیت شهرداری کرمان

تارنمای شفافیت شهرداری کرمان، ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در این آیین که مدیران شهرداری کرمان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، بخش‌های مختلف تارنمای شفافیت شهرداری کرمان تشریح شد.

بخش قراردادها، یکی از قسمت‌های طراحی‌شده در تارنمای شفافیت شهرداری کرمان است که بیش از 100 قرارداد عمده و متوسط شهرداری با جزییات و مشخصات ازجمله مبلغ قرارداد، تاریخ عقد قرارداد و مشخصات شرکتی که با آن قرارداد منعقد شده، در این بخش بارگذاری شده است.

طرح تفصیلی شهر کرمان، ازجمله دیگر بخش‌های تارنمای شفافیت شهرداری کرمان است. بخش طرح تفصیلی، یک نقشه‌ی راهنما دارد که شهروندان می‌توانند اولویتی از شهر که مدنظرشان است، از روی نقشه‌ی راهنما پیدا کرده و وارد آن بخش شوند؛ ضمن این‌که ضوابط طرح تفصیلی هم، در این سایت بارگذاری شده است.

سومین بخش سایت شفافیت، بودجه است که تلاش شده به ساده‌ترین شکل با جدول و نمودار بارگذاری شود تا تمام شهروندان جزییات درآمد و هزینه‌کرد پولی که متعلق به خودشان است، مشاهده کنند.

اطلاعات پرسنلی مدیران ارشد شهرداری شامل حقوق، مزایا و مدرک تحصیلی، از دیگر بخش‌های این سایت است.

در این سایت مناقصه‌ها و مزایده‌های شهرداری نیز بارگذاری شده تا شهروندان در جریان تمام مناقصه‌ها و مزایده‌های شهرداری کرمان قرار گیرند.

هم‌چنین یک بخش بازخوردسنجی در این سایت طراحی شده تا شهروندان مسایل و مشکلاتی که در رابطه با مسایل شهری دارند، از طریق این تارنما ارایه کنند.

تارنمای شفافیت شهرداری کرمان به آدرس: http://shafaf.kermancity.ir/ آماده بهره‌برداری شهروندان است.

0