شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611381
  • 26 اسفند 1402
  • 14:29
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین

مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان خبر داد:

بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین

مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان، از اقدامات نوروزی این واحد، با هدف بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین، خبر داد

به گزارش کرنا، علی کردی افزود: در راستای زیباسازی و آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز، این واحد برای رنگ‌آمیزی درهای منازل مسکونی و واحدهای تجاری بزرگراه «آیت‌الله خامنه‌ای» کمربند شرقی، اقدام کرده است تا نمای زیبا و یکسانی در این بخش از شهر وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: از دیگر کارهای انجام‌شده توسط این واحد برای ایام نوروز می‌توان به تجهیز سرویس بهداشتی و حمام‌های ثابت و سیار در سطح شهر و پارک‌هایی مثل پارک «مادر» و پارک «شهید مطهری»، پایانه مسافربری، میدان «شهدا»، میدان «ارگ»، گلزار شهدا و کوچه «سردار»، واقع در سه‌راه «شمال‌جنوبی» اشاره کرد. 

کردی، از تجهیز گیت‌های بازرسی و داربست‌های امنیتی در گلزار شهدا نیز خبر داد و اظهار داشت: تجهیز و روشنایی میدان «ارگ»، تجهیز روشنایی و نورپردازی پل «شهید بادپا» و پل «سربازان گمنام امام زمان (عج)» نیز در حال انجام است.

وی گفت: همچنین تجهیز و روشنایی پارکینگ‌های سطح شهر مثل پارکینگ‌های «مادر»، کوچه «سردار» و خیابان«میرزارضا کرمانی»، پشت مجتمع «حاج‌خلیلی» با همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان انجام شده است.

کردی، از ساخت و رنگ‌آمیزی ۱۵ غرفه برای بازارچه‌های موقت با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد و افزود: تجهیز و رفع کاستی‌ها در ساختمان‌های شهرداری مرکز، نظیر مثل در و نرده‌گذاری، و تعمیر پمپ و سیستم آب و فاضلاب سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و فرهنگسراهای سطح شهر نیز از دیگر اقدامات این واحد است.

مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان، از همکاری با شهرداری منطقه یک برای ساخت «دار پته» روبه‌روی گنبد «جبلیه» خبر داد و گفت: تهیه، چاپ و تجهیز تابلوهای شناسایی معابر مناطق پنج‌گانه شهر کرمان نیز انجام شده است.

کردی، از ساخت ۱۰ پایه‌چراغ شش متری برای شهربازی کرمان توسط واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان خبر داد و از مردم خواست از چراغ‌های روشنایی و وسایل و شیرآلات حمام و سرویس‌های بهداشتی که برای استفاده عموم و اموال عمومی است، محافظت کرده و در نگهداری‌شان کوشا باشند.

0