جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • پلیس
  • شماره خبر: 9608765
  • 17 فروردین 1399
  • 17:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
548 واحد صنفی متخلف پلمب شد

در راستای طرح نظارت بر اصناف با هدف کنترل ویروس کرونا؛

548 واحد صنفی متخلف پلمب شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در طرح نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا 19 هزار و 757 مورد بازدید از واحد‌های صنفی انجام شده که منجر به پلمب 548 واحد صنفی متخلف شده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران افزود: این طرح‌ها و تمام اقدامات کنترلی و نظارتی مشابه به‌منظور حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شوند و نیازمند حمایت و همراهی همه‌جانبه‌ی مردم است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها و به‌نوعی شیفت‌بندی فعالیت برخی اصناف در قالب واحدهای ضروری و غیرضروری اعمال شد تا با کاهش حجم مراجعات مردمی در اماکن عمومی از انتشار ویروس در جامعه کاسته شود.
فرمانده انتظامی استان کرمان  افزود: مأموران اداره‌ی نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضایی و با همراهی نمایندگان شبکه‌ی بهداشت و اداره‌ی صمت طی این طرح از ۱۹ هزار و۷۵۷  واحد صنفی بازدید کردند.
ناظری ادامه داد: در این رابطه تعداد ۵۴۸ واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کنترل ویروس کرونا، پلمب و به ۴۱۷۵ واحد صنفی تذکر داده شد و از ۱۳۴ واحد صنفی نیز تعهد گرفته شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس یادآور شد: در کنار طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورود و خروج به استان، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف نیز با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجراست که از شهروندان می‌خواهیم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه‌ی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

15.6691