جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605151
  • 1 شهریور 1396
  • 11:26
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
باغ تاریخی بیرم‌آباد اردوگاه فرهنگی می‌شود

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

باغ تاریخی بیرم‌آباد اردوگاه فرهنگی می‌شود

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بازسازی باغ تاریخی بیرم‌آباد کرمان افزود: این باغ پس از بازسازی به‌عنوان اردوگاه فرهنگی دانش‌آموزی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت به اهل‌بیت‌ (ع) و امام رضا ‌(ع) معطوف به حرم آن‌ها نمی‌شود و تکریم زائر از مبدأ تا مقصد در دستور کار تولیت آستان قدس رضوی است.

مرتضی بختیاری افزود: سال گذشته300 هزار زائر اولی از مناطق محروم به مدت سه روز و با هزینه‌ی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح دفتر جدید نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان بیان کرد: هدف از افتتاح دفاتر نمایندگی در استان‌ها خدمت به محرومان و مستضعفان در نقاط محروم کشور است و در تمام استان‌ها دفاتر نمایندگی آستان ایجاد می‌شود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استان کرمان درزمینه‌ی موقوفات، فرصت‌ها و موقعیت‌های بسیار خوبی دارد که به نیت بانیان برمی‌گردد.

وی با اشاره به بازسازی باغ تاریخی بیرم‌آباد کرمان افزود: این باغ پس از بازسازی به‌عنوان اردوگاه فرهنگی دانش‌آموزی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

بختیاری گفت: در راستای خدمات‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع)، 110 مجموعه‌ی بین‌راهی در کشور پیش‌بینی‌شده که تعداد 20 مجموعه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: حدود 27 هزار نفر در سراسر کشور در طرح خادم یاران ثبت‌نام کرده‌اند که پس از طی مراحل لازم مرحله خادم یاری می‌رسند.

0