دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611433
  • 25 فروردین 1403
  • 16:01
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت تسریع و اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی

سرپرست شهرداری کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه تأکید کرد:

ضرورت تسریع و اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی

ظهر امروز، 25 فروردین‌ماه، سرپرست شهرداری کرمان، به‌همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و شهردار منطقه سه، از پروژه‌های عمرانی محدودۀ منطقه سه بازدید کرد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در بازدید از پروژۀ تعریض روبه‌روی بیمارستان «شهید باهنر»، بوستان جدیدالاحداث «پانصددستگاه»، جدول‌گذاری خیابان «کاج» واقع در بلوار «هزار»، اجرای پارک حاشیه‌ای بلوار «شهید صدوقی» و پیاده‌راه‌سازی بلوار «رسالت»، بر افزایش سرعت انجام کار و تحویل به‌موقع و درست پروژه‌ها تأکید کرد.

وی افزود: پروژه‌ها باید در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شود تا مردم کمتر دچار سختی شده و از نتایج اجرای درست و به‌موقع این پروژه‌ها، منتفع شوند.

شهردار منطقه سه شهر کرمان نیز در حاشیه این بازدید، با اشاره به تلاش همکارانش برای آماده‌سازی پروژه‌های مربوط به سال نو، استقبال از نوروز و عید فطر گفت: در بازدید امروز سرپرست محترم شهرداری، تأکید شد پروژه‌های عمرانی منطقه با سرعت و انرژی بیشتری پیگیری شوند.

سیدمرتضی حسینی افزود: تأکید ایشان بر تکمیل پروژۀ خیابان «کاج»، فعالیت‌های عمرانی محدودۀ تملک‌شده روبه‌روی بیمارستان «شهید باهنر» و نهایی‌شدن طرح مشاور برای فضای سبز پل «شهید باقدرت» بود تا هرچه سریع‌تر نهایی و اجرایی شوند.

وی ادامه داد: پیاده‌راه‌سازی خیابان «رسالت» که مسیر شرقی آن در حال اجراست نیز، مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد پیاده‌راه‌سازی مسیر غربی هم تا آخر امسال به پایان برسد.

15.6202