جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606490
  • 30 فروردین 1397
  • 13:08
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ساماندهی وضعیت وسط میدان آزادی مورد بررسی قرار گرفت

در نشست کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری کرمان؛

ساماندهی وضعیت وسط میدان آزادی مورد بررسی قرار گرفت

در نشست کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری کرمان که در معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، ساماندهی وضعیت وسط میدان آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در این نشست که معاون امور عمرانی استانداری، رییس و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرمان و اعضای کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری کرمان حضور داشتند، معاون امور عمرانی استانداری کرمان با بیان این‌که میدان آزادی یکی از میادین شاخص شهر کرمان محسوب می‌شود، گفت: با اجرای طرح زیرگذر میدان آزادی، هشت منهول به قطر چهار متر، برای خروج دودهای ناشی از تردد خودروها در زیرگذر، در وسط میدان ایجاد خواهد شد که باید برای جلوگیری از نازیبایی این تعداد منهول، چاره‌ای اندیشید.

سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی، افزود: با توجه به این‌که پیمانکار زیرگذر میدان آزادی هنوز در حال فعالیت است، اکنون بهترین زمان برای تصمیم‌گیری جهت ساماندهی وسط این میدان است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در جداره‌های میدان آزادی نیز با اغتشاش بصری مواجه هستیم، لازم است طرحی در وسط میدان اجرا شود تا توجه افراد از جداره‌ها به سمت وسط میدان جلب شود.

شهردار کرمان نیز در این نشست با بیان این‌که در جلسات کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری کرمان مصوب شد المان در وسط میدان اجرا نشود، گفت: در نشست کارگروه مقرر شد جداره‌های میدان مورد توجه قرار گیرد و هر اقدام معماری در جداره‌ها انجام شود.

سیدمهران عالم‌زاده افزود: در نشست‌های کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری کرمان مقرر شد جداره‌ها برداشت شود و شهرداری در حد رفع مشکلات بصری، برای ساماندهی جداره‌ها اقدام کند.

در ادامه، پس از بیان نظرات اعضای کارگروه معماری و شهرسازی شهرداری، مقرر شد هر یک از اعضای کارگروه در جلسه‌ی آینده پیشنهادهای خود را در خصوص چگونگی ساماندهی وضعیت وسط میدان آزادی ارایه کنند تا درنهایت هر پیشنهادی که مورد تأیید قرار گرفت، اجرا شود.

0