جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605838
  • 19 آذر 1396
  • 11:40
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برای توسعه استان مردم باید مطالبه‌گری کنند

استاندار کرمان:

برای توسعه استان مردم باید مطالبه‌گری کنند

استاندار کرمان با تاکید بر این‌که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌یابد، مگر این‌که خودشان بخواهند، گفت: امروز برای توسعه و آبادانی استان همه‌ی مردم باید پای کار بیاند و به جای گوشه نشینی، وارد میدان عمل شده و مطالبه گری کنند.

به گزارش  کرمانشهرآن‌لاین، استاندار کرمان بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای کارگروه مشاورین جوان، برگزاری جلسات مفید و دارای خروجی موثر را مورد تاکید قرار داد و افزود: بحث جانشین پروری در نخستین روزهای آغاز به‌کار دولت در استان کرمان مطرح شد اما بدلیل برخی از مسائل قانونی متوقف شد.
وی از آمادگی استان برای شناسایی و مسئولیت دادن به جوانان شاغل در دستگاههای اجرایی که دارای پتانسیل مسئولیتپذیری میباشند، خبر داد و خاطر نشان کرد: جوانان فعال در دستگاههای اجرایی را میتوان در راستای طرح جانشین پروری در حوزه‌ی مدیریتی به‌کار گرفت که نمونه‌ی عملی آن مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان است. 
استاندار کرمان با تاکید براین‌که در صورت لزوم در جهت اعتلای فرهنگی و اقتصادی استان آمادگی داریم تا هزینه پرداخت کنیم، تصریح کرد: کانال تلگرامی "در کنار استاندار" با بیش از 5 هزار نفر عضو، بدون هزینه‌ی دولتی و کاملا مردمی، معنای واقعی منشور حقوق شهروندی است که در سراسر استان کرمان راه اندازی شده و مطالبات مردمی از این طریق پیگیری و مرتفع میشوند.

رزم حسینی با اشاره به این‌که همواره از اتاق بازرگانی کرمان درخواست شده است تا در رابطه با برگزاری دورههای کارآفرینی و آموزش کسب و کار فعالتر عمل کند، گفت: پارکهای علم و فناوری در سایر استانها مستقل عمل می کنند که در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با مستقل کردن پارک علم و فناوری استان، تحولی اساسی در این حوزه پدید بیاوریم.

استاندار کرمان با اشاره به این‌که باید اطلاع رسانی مناسبتری از فعالیتهای دولت به مردم صورت گیرد، افزود: طرحهای ابتکاری خوبی در اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان به مرحله‌ی اجرا در آمده است و همچنان این اداره کل از طرحهای نو استقبال میکند.

استاندار کرمان با تاکید براین‌که به ابزار هنر و رسانه برای توسعه، اعتقاد و باور قلبی دارم، تصریح کرد: تحولات اساسی با همکاری معینهای اقتصادی در استان کرمان ایجاد شده است که نمونه‌ی آن احداث فرودگاه شهداد و فرود یک فروند هواپیمای مسافربری است که این تحولات با گستره‌ی وسیعتری ادامه خواهد یافت.

 

15.6472