جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605478
  • 24 مهر 1396
  • 13:18
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بازدید سرزده‌ی استاندار کرمان از بیمارستان امام خمینی جیرفت

بازدید سرزده‌ی استاندار کرمان از بیمارستان امام خمینی جیرفت

استاندار کرمان به‌صورت سرزده‌ از مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) شهرستان جیرفت بازدید کردند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علیرضا رزم‌حسینی در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و جمعی از اعضای شورای تأمین استان حضور داشتند، با حضور در بخش داخلی اعصاب از بیماران عیادت کرد و روند اجرای طرح نظام تحول سلامت را مورد ارزیابی قرار داد.

این بیمارستان 110 تختخوابی است که به‌دلیل مراجعات زیاد مردم، 228 تخت فعال دارد و از نظر دارویی کمبودی در این بیمارستان احساس نمی‌شود؛ ضمن این‌که از نظر نیروی انسانی نیز براساس چارت سازمانی، کمبودهایی دارد.

بخش‌های بستری این بیمارستان شامل CCU، جراحی عمومی، عفونی، اطفال، ارتوپدی، ICU، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، nicu، ارولوژی، چشم، ENT روان‌پزشکی، اورژانس، سوختگی، ICU جنرال و نوزادان است.

بخش‌های ستاره‌دار این بیمارستان نیز شامل اتاق عمل، اورژانس، دیالیز و اتاق عمل اورژانس است و بخش‌های کلینیکی آن شامل جراحی عمومی، درمانگاه اعصاب و روان (روان‌پزشکی)، درمانگاه‌های بینایی‌سنجی، پوست، چشم، دندان‌پزشکی، عفونی، فیزیوتراپی، قلب، داخلی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، اطفال، ENT ارتوپدی، شنوایی‌سنجی و درمانگاه داخلی اعصاب است.

بخش‌های پاراکلینیک این بیمارستان نیز شامل آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، کولونوسکوپی، آندوسکوپی، داروخانه و سنگ‌شکن است.

استاندار کرمان هم‌چنین در ادامه‌ی سفر خود به جنوب استان، در راستای طرح سند امنیت غذایی، به‌صورت سرزده از یکی از نانوایی‌های شهر کهنوج بازدید کرد و وضعیت آرد و نان این نانوایی را مورد بررسی قرار داد.

15.6513