یک شنبه 30 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611508
  • 18 اردیبهشت 1403
  • 13:23
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت تأمین هرچه سریع‌تر انشعابات و ایجاد راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع)

در بازدید استاندار، شهردار و مدیران استانی از بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) تأکید شد:

ضرورت تأمین هرچه سریع‌تر انشعابات و ایجاد راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع)

در بازدید استاندار، شهردار، معاونان هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان از بیمارستان خیّرساز ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا(ع) در بیمارستان افضلی‌پور، بر ضرورت تأمین هرچه سریع‌تر انشعابات و ایجاد راه ورودی و دسترسی مجزا به این بیمارستان، تأکید شد.

به گزارش کرنا، استاندار کرمان، در نشستی که پس از بازدید از این بیمارستان، برای بررسی چگونگی رفع مشکلات پروژه با حضور شهردار کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان و شهردار منطقه چهار کرمان، برگزار شد، بر سرعت‌بخشی به تأمین نیازهای زیرساختی این بیمارستان برای بهره‌برداری سریع‌تر، تأکید کرد.

محمدمهدی فداکار، افزود: بازدید بعدی، یک‌ماه‌و‌نیم آینده خواهد بود و تا آن زمان، انشعابات آب، برق و گاز طبق توافق این نشست، باید تأمین شده باشد.

شهردار کرمان هم، با اشاره به اینکه این مجموعه تا الان، ۲۵ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است، افزود: با توجه به خیّرسازبودن بیمارستان، همکاری لازم صورت می‌گیرد؛ فقط در زمینه پروانه ساختمانی هرچه زودتر اقدام کنند که رقم آن مشخص شود، اما نگران هزینه‌ها نباشند.

محسن تویسرکانی، بر ضرورت طراحی و اجرای پارکینگ برای بیمارستان تأکید کرد و یادآور شد: طرح ورودی و مسیر دسترسی به بیمارستان آماده است و تا پایان هفته در اختیار مدیران اجرایی پروژه قرار می‌دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز بیان کرد: خوشبختانه این پروژه جلوتر از برنامه است و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد دارد و در این مرحله، تسهیل در تأمین انشعابات آب، برق و گاز ضرورت دارد.

مهدی احمدی‌نژاد، خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین تجهیزات و نیروی انسانی، وزارت بهداشت، قول مساعد داده و مشکلی نداریم؛ فقط هرچه سریع‌تر باید انشعابات تأمین شود.

وی افزود: همچنین با کمک شهرداری کرمان باید راه ورودی و دسترسی مجزا به بیمارستان را مشخص و ایجاد کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: تلاش داریم بیمارستان خیّرساز ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا(ع) تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

علی رستمی، خیّر سازنده بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا(ع) نیز در این نشست با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تا ۱۰ ماه دیگر به پایان خواهد رسید، افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم حمایت کنند که این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم پروژه‌های دیگری هم در شهر کرمان اجرا کنیم.

0