دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611516
  • 20 اردیبهشت 1403
  • 10:19
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
باید تلاش کنیم با وضعیت موجود کارها را با سرعت پیش ببریم

شهردار کرمان در جلسه بررسی مسایل و مشکلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری:

باید تلاش کنیم با وضعیت موجود کارها را با سرعت پیش ببریم

شهردار کرمان، از بازدید هفتگی از مناطق و سازمان‌های شهرداری، با هدف بررسی مشکلات و کمبودها و اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و سرعت‌بخشی به انجام امور، خبر داد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، بیستم اردیبهشت‌ماه، در بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: در سه ماه گذشته با بازدیدهای میدانی روزهای جمعه، عملکرد برخی واحدها بررسی شد و تلاش کردیم با هدف سرعت‌بخشی به اقدامات، مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: از این پس، با حضور در مناطق و سازمان‌های شهرداری، قصد داریم دغدغه مدیران مطرح شود تا در همین جلسات، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شود؛ ضمن اینکه هنر ما این است که در وضعیت موجود، کارها را با سرعت پیش ببریم.

شهردار کرمان، مؤلفه زمان را در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های شهری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: امسال باید با نگاه روبه‌جلو، اقدامات جدی عملیاتی و جهادی انجام دهیم تا عقب‌افتادگی شهر کرمان را در بخش‌های مختلف برطرف کنیم.

تویسرکانی، بیان کرد: علاوه بر آبادانی شهر، باید برای به‌روزرسانی و پویایی بخش‌های مختلف شهرداری کرمان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر، جمع‌آوری زباله، تنظیف و سایر اقدامات، جزو وظایف ذاتی شهرداری است، افزود: باید با تلاش‌های فوق‌برنامه، اقدامات بزرگ انجام دهیم تا مردم ایجاد تغییرات در شهر را احساس کنند.

شهردار کرمان، یادآور شد: برخی سازمان‌ها ازجمله سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، بازوان اصلی شهرداری محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل، بازدیدهای هفتگی را از این سازمان‌ها شروع کردیم تا با حل مشکلات آنها، بتوانیم اقدامات بزرگ‌تر و مطلوب‌تری انجام دهیم.

تویسرکانی، بیان کرد: اگر با همدلی و جدیت پیش برویم و در میدان باشیم، اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهد خورد و مردم شیرینی این اتفاقات را خواهند چشید.

گفتنی است، در این نشست، قاسم بابایی، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، ضمن ارایه گزارشی از اقدامات این سازمان، به بیان برخی مشکلات پرداخت.

در ادامه این جلسه که با حضور، وحید خطیبی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رامین امیرمداح، معاون مالی و اقتصادی، محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری، ریحانه‌السادات تهامی، معاون شهرسازی و معماری و برخی دیگر از مدیران شهری برگزار شد، مشکلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در هر حوزه بررسی و برای آنها چاره‌اندیشی شد.

15.6054