امروز : چهارشنبه 9 فروردين 1396 / 21:32
نظر و پیشنهاد

امام صادق علیه السلام:هر گاه بنده فراوان استغفار کند، نامه عملش در حالی بالا رود که می درخشد.

توصیۀ رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان به گروه‌های سیاسی:

شوراها به افراد کاردان نیاز دارند، از ارایۀ لیست صرفا سیاسی بپرهیزید

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان‌ گفت: شوراهای اسلامی به افراد متخصص نیاز دارند.

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان:

تبلیغات داوطلبان پیش از تأیید صلاحیت در فضای مجازی، تخلف است

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان تصریح کرد: انتشار لیست گروهی افراد نیز به منظور تبلیغ قبل از تأیید صلاحیت، تخلف محسوب می‌شود.

در نشست عمومی شورا؛

بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری کرمان 650 میلیارد تومان مصوب شد

در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری کرمان 650 میلیارد تومان مصوب شد.

جانشین مدیر پروژه‌های خاتم در شهر کرمان مطرح کرد:

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان

جانشین مدیر پروژه‌های خاتم در شهر کرمان گفت: از 389 نفر نیرویی که به‌وسیله‌ی قرارگاه خاتم در کرمان به کار گرفته شده‌اند، فقط پنج نفر غیربومی هستند.

در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان؛

با کلیات اجرای 100 میلیارد تومان پروژه‌ی عمرانی توسط جهاد نصر موافقت شد

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، امشب با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد.



زمان انتشار :
دوشنبه 17 خرداد 1395 | 16:32
 شماره خبر :
9503126

با حکم شهردار کرمان؛

سرپرست امور مالی شهرداری معرفی شد

 سرپرست امور مالی شهرداری معرفی شد
صبح امروز مراسم معارفه‌ی «مرتضی امیرشکاری» به‌عنوان سرپرست امور مالی شهرداری کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در این مراسم که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهرداری کرمان برگزار شد، «مرتضی امیرشکاری» به‌عنوان سرپرست جدید امور مالی شهرداری معرفی شد.
شهردار کرمان در این مراسم با بیان این‌که معاون امور مالی و اداری در شهرداری، سمتی بسیار سنگین و پرمسئولیت است، گفت: با رفتن معاون قبلی مالی و اداری شهرداری به‌دلیل کسالت جسمی، طی هفت ماه گذشته، حجم سنگین کار این معاونت بر دوش آقای «سام» مسئول امور مالی شهرداری قرار گرفت.
بابایی ضمن تشکر از مدیریت قوی «حسین سام» طی هفت ماه گذشته با وجود همه‌ی مشکلات مالی ادامه داد: با توجه به این‌که وی قریب 35 سال در شهرداری فعالیت کرده و هر زمان که بخواهد می‌تواند بازنشسته شود و از شهرداری خداحافظی کند، ولی درخواست شهرداری برای پذیرفتن سمت سرپرستی معاون اداری و مالی را از هفت ماه گذشته لبیک گفت تا در کنار دیگر مدیران، شهرداری را تا رسیدن به سرمقصد هم‌راهی کند.
وی با بیان این‌که طی نشست‌های متعددی که در روزهای اخیر برگزار شد، لیست تمام پست‌های حسابداری و مالی شهرداری مشخص و افراد باتجربه شناسایی شدند، گفت: بر این اساس نفرات دوم در قسمت مالی و اداری در بخش‌های مختلف شهرداری مشخص می‌شوند تا در صورت ارتقای پست و یا بازنشستگی مسئول اول، بدون وقفه نفر دوم جایگزین شود.
شهردار کرمان افزود: «مرتضی امیرشکاری» نیز که قریب 15 سال در بخش‌های مختلف مالی و اداری و بودجه در شهرداری خدمت کرده و توانایی‌های وی بر کسی پوشیده نیست، از امروز در سمت سرپرست امور مالی شهرداری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
بابایی ضمن تشکر از تلاش همه‌ی مدیران شهرداری، بر نهایت هم‌کاری معاونان، شهرداران مناطق و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری با سرپرست جدید امور مالی تاکید کرد.
وی با اشاره به این‌که سیستم مالی و اداری بخش بسیار حساسی است، به‌طوری‌که برای یک امضا تا سالیان متمادی باید جواب‌گو بود، بار دیگر از مدیران به‌ویژه مدیر جدید خواست با هم‌دلی و هم‌راهی یکدیگر، شهرداری را تا رسیدن به سرمنزل مقصود حمایت کنند.
سرپرست جدید امور مالی شهرداری نیز ضمن تشکر از شهردار کرمان به جهت انتخاب وی برای این سمت، از زحمات و حمایت‌های «حسین سام» تشکر کرد.

مرتضی امیرشکاری با بیان این‌که اقتصاد کشور در رکود است و متاسفانه بر وضعیت مالی شهرداری نیز تاثیر گذاشته، ابراز امیدواری کرد با هم‌دلی و هم‌راهی مدیران شهرداری در فضایی صمیمی، منابع درآمد جدیدی برای شهرداری کسب شود و شهرداری را از مشکلات مالی نجات پیدا کند.
در ادامه‌ی این نشست مدیران حاضر ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید امور مالی، آمادگی خود را برای هم‌کاری هرچه بیش‌تر با وی اعلام کردند.
در پایان این نشست ضمن تشکر از زحمات «حسین سام» مدیر سابق امور مالی شهرداری، «مرتضی امیرشکاری» حکم خود را از دست شهردار کرمان دریافت کرد.


لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :


نظر شما : *