جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605452
  • 20 مهر 1396
  • 12:11
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
کلانتری 23  در شهرک شهید مطهری کرمان افتتاح شد

کلانتری 23 در شهرک شهید مطهری کرمان افتتاح شد

سرهنگ عبدالعلی روانبخش در مراسم افتتاح این کلانتری گفت: ساخت این کلانتری 18 ماه زمان برده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، کلانتری شماره 23 شهرک شهید مطهری کرمان با حضور بابایی سرپرست فرمانداری کرمان و سردار بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان با زیربنای 513 مترمربع و اعتبار 8000 میلیون ریال از اعتبارات داخلی و استانی افتتاح شد.

در این مراسم علی بابایی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: زحماتی که عزیزانِ نیروی انتظامی در طول سال متقبل می‌شوند بر کسی پوشیده نیست. این تلاش‌ها به طور خاص در مناسبت‌هایی مانند تاسوعا و عاشورا چندین برابر می‌شود تا مردم بتوانند با احساس امنیت و بدون دغدغه به عزاداری بپردازند.

وی با بیان این‌که هم افزایی ایجاد شده بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها این امنیت و احساس آرامش را بیش‌تر کرده است افزود: با وجود تهدیدات و ناامنی‌های متعددی که در منطقه وجود دارد شاهد امنیت بالایی در استان و به خصوص شهرستان کرمان هستیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان گفت: ارتباط کاریِ زیادی بین فرمانداری و نیروی انتظامی وجود دارد و بازدید از کلانتری‌ها در دستور کار فرمانداری قرار دارد و به زودی انجام می‌شود.

سردار رضا بنی اسدی‌فر هم با تشکر از سرهنگ عبدالعلي روانبخشفرمانده انتظامی شهرستان کرمان جهت توسعه و رونق کلانتری‌هاي شهر کرمان گفت:کلانتری‌ها درواقع یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند و حتی به عنوان پیشانی ناجا می‌توان از آنان نام برد.

وی افزود: کلانتری‌ها حافظ نظم و امنیت و پیش‌گیری از وقوع جرایم درجامعه هستند.

اين مقام انتظامي افزود: در مجموعه کلانتری‌ها نقش بسیار به سزایی در تامین نظم و امنیت جامعه دارند و از طرفی عملکرد مثبت آنان بر نظام اقتصادی اجتماعی و فرهنگ هر منطقه تاثیر ملموس و به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: امید می رود کارکنان كلانتري‌هاي شهر كرمان با همکاری و مشارکت آحاد جامعه بتوانند در اجرای ماموریت‌های  محوله بیش از پیش موفق باشند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش نيز در ادامه اين مراسم گفت: مدت اجرای ساخت این کلانتری 18 ماه بوده است.

 

 

0