سه شنبه 28 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606210
  • 28 بهمن 1396
  • 12:37
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پیکر 20 لاله گمنام دفاع مقدس وارد کرمان شد

پیکر 20 لاله گمنام دفاع مقدس وارد کرمان شد

پیکر مطهر 20 شهید دوران دفاع مقدس، صبح امروز، در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور کرمان قرار گرفتند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: پیکر مطهر 20 شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 9 صبح روز شنبه 28 بهمن‌ وارد فرودگاه کرمان شد.

محمدمهدی ابوالحسنی افزود: پیکر مطهر 20 شهید گمنام دفاع مقدس بعد از مراسم استقبال به سمت معراج شهدای کرمان مشایعت خودرویی می ‌شوند و تا 29 بهمن در معراج شهدای کرمان حضور دارند.

وی افزود: صبح 29 بهمن ‌ماه پیکر مطهر 14 شهید بزرگوار به سمت شهرستان شهربابک، پیکر مطهر 2 شهید به سمت رفسنجان و پیکر مطهر 2 شهید دیگر نیز به سمت مردهک از توابع عنبرآباد انتقال داده می ‌شوند که مراسم وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در این مکان‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: مراسم وداع با پیکر مطهر 2 شهید گمنام که مربوط به عملیات کربلای 6 و رمضان هستند و 21 و 24 سال سن دارند، در شهر اختیار آباد کرمان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا در دانشگاه‌های شهربابک و رفسنجان روز دوشنبه 30 بهمن‌ ماه برگزار می‌ شود.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: همچنین روز سه‌ شنبه یکم اسفند‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر مطهر یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی انار و پیکر دیگر شهدا در شهر‌های خرسند، جوزم و خاتون آباد از توابع شهرستان شهربابک، شهر‌های نجف‌شهر و زیدآباد از توابع شهرستان سیرجان، شهر گلشن از توابع شهرستان انار، مردهک از توابع شهرستان عنبرآباد و اختیارآباد از توابع شهرستان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

0