پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606635
  • 3 خرداد 1397
  • 09:46
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پیام شهردار کرمان به‌مناسبت گرامی‌داشت یوم‌الله سوم خرداد

پیام شهردار کرمان به‌مناسبت گرامی‌داشت یوم‌الله سوم خرداد

شهردار کرمان طی پیامی یوم‌الله سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در پیام سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«خرمشهر را خدا آزاد کرد.»
امام خمینی        

سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روز پیروزی ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند در مقابل جبهۀ تا دندان مسلح کفر و روز استقامت و دلاورمردی انسان‌هایی است که با نثار خون خود، خرمشهر، شهر خون را آزاد کردند.
حماسۀ آزادسازی خرمشهر عزیز، مرهون ازخودگذشتگی انسان‌های خدامحوری است که به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و با صلابت و فداکاری، یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز و ددمنش بعثی را رقم زدند.

بی‌شک یادآوری دلامردی‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس که به آزادسازی خرمشهر قهرمان منجر شد، یکی از نمونه‌های بی‌بدیل برای انتقال و تعمیم ارزش‌های دفاع مقدس به نسل فعلی و نسل‌های آینده است.
در این میان رشادت‌های رزمندگان لشکر پیروز 41 ثارالله به فرماندهی مالک اشتر زمان، سردار حاج‌قاسم سلیمانی، و شهادت 200 نفر از فرزندان سرزمین کهن کرمان در عملیات بیت‌المقدس -عملیات آزادسازی خونین‌شهر- ازجمله مواردی است که باید برای نسل‌ امروز و نسل‌های فردا تبیین کرد. 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت حماسۀ آزادسازی خرمشهر، به تمام شهدای والامقام هشت‌سال دفاع مقدس، به‌ویژه 200 شهید لشکر پیروز 41 ثارالله در عملیات بیت‌المقدس ادای احترام می‌کنم و موفقیت همگان را در پیمودن راه این شهدای گلگون‌کفن از خداوند بزرگ خواستارم.

سیدمهران عالم‌زاده
شهردار کرمان

0