سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607827
  • 20 خرداد 1398
  • 12:39
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پل شهید «الله‌دادی» به بهره‌برداری می‌رسد

هفته آینده؛

پل شهید «الله‌دادی» به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرمان گفت: هفتۀ آینده پل شهید «الله‌دادی» (ابوذر) به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به افتتاح پل شهید الله‌دادی در هفتۀ آینده، از مردم برای حضور در آیین افتتاح این پل دعوت کرد.

وی هم‌چنین با اشاره به استعفای برخی از اعضای شورا، این‌که  تعدادی از اعضای شورا استعفا داده و دیگر حضور ندارند، ابراز ناراحتی کرد و گفت: به اعضای جدید شورا مانند سرکار خانم لری، که تجربیات زیادی دارند و در دوره‌های قبلی شورا حضور داشتند، خیرمقدم می‌گوییم.

شهردار کرمان به عملکرد گذشتۀ شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در گذشته شهرداری عملکردی جزیره‌ای داشت و گاهی حتی حقوق دادن به برخی مجموعه‌های شهرداری اولویت و به‌روز بود، اما تفکر ما در این دورۀ شهرداری، متفاوت از گذشته بوده و خواهد بود.

عالم‌زاده تصریح کرد: به‌عنوان مثال اتوبوسرانی شهرداری کرمان در سال‌های گذشته ۵ میلیارد تومان بدهی داشت و شهردارهای قبلی این بدهی را پرداخت نکرده بودند، اما به نظر من این بدهی بر ذمۀ شهرداری بود و به همین دلیل آن را تقسیط کرده و پرداختم.

وی افزود: راه‌اندازی شرکت سالم‌شهر هم تخلف بود و در تمام این سال‌ها که این شرکت راه‌اندازی شده، کسی بر ایجاد و عملکرد آن نظارت نکرده بود، اما در این دوره، این شرکت را با در نظر گرفتن همۀ موارد، تعطیل خواهیم کرد.

شهردار کرمان ادامه داد: امروز تفکر ما در شهرداری مدیریت واحد است و مهم نیست در چه بخش و مجموعۀ شهرداری کار انجام می‌شود؛ بلکه تمام مجموعه‌ها به یک چشم دیده شده و خدمات‌دهی به آن‌ها یکسان است.

شهردار کرمان با بیان این‌که نوع تفکر در ادارۀ امور شهر این دورۀ شهرداری متفاوت از گذشته است، گفت: اعتقاد داریم در مجموعه‌ی شهرداری همه سوار بر یک کشتی هستیم و باید همدل، هم‌صدا و با همکاری امور را پیش ببریم.

15.758