پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607736
  • 19 اردیبهشت 1398
  • 12:29
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پروژه‌های مسکن مهر باید تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

پروژه‌های مسکن مهر باید تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: بنا به تاکید رئیس جمهور، پروژه‌های مسکن مهر باید تا پایان امسال به پایان برسند، ضمن اینکه برای واحدهای درگیر پرونده قضائی هم درخواست تسریع رسیدگی را برای قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، احمد مهرآبادی در نشست شورای مسکن استان در محل سالن پیامبر‌اعظم (ص) استانداری کرمان، اجرا و تحویل 41 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان را حاصل همکاری همه دستگاه‌ها دانست و با اشاره به مجموع 50 هزار واحدی مسکن مهر استان کرمان بیان داشت: تاکید رئیس جمهور بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر طی سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های مربوطه برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر باید همکاری و تلاش لازم را داشته باشند،‌ بیان کرد: به منظور رفع مشکل واحدهایی نیز که درگیر پرونده قضائی هستند، طی نامه‌ای با امضای وزیر از رئیس قوه قضائیه درخواست می‌کنیم که رسیدگی به این پرونده‌ها را تسریع بخشند.  

مهرآبادی در خصوص واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی گفت: برای ساماندهی این واحدها با توجه به اینکه دولت هم منابعی در اختیار ندارد،‌بهترین راه این است که به خودمالکی تبدیل شوند که در استان کرمان هم سازنده‌ها از این راهکار استقبال دارند تا زمین را دولت در اختیار آنها قرار دهد که خودشان تکمیل پروژه را داشته باشند.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان نیز اظهار داشت: در مجموع استان کرمان حدود 50 هزار واحد مسکن مهر داریم که 32 هزار و 800 واحد آن در شمال استان است.

وی ادامه داد: 8 هزار و 300 واحد از این مسکن‌ها در شمال استان به دلایل مختلف باقیمانده‌اند که یک هزار و 14 واحد آن فاقد متقاضی است.

ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان نیز گفت: در جنوب استان کرمان 6 هزار و 345 واحد مسکن مهر داشتیم که 4 هزار و 526 واحد آن تکمیل شده و یک هزار و 819 واحد باقی مانده‌اند. 

15.644