پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607368
  • 20 آذر 1397
  • 10:33
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پروژه اسکن پرونده‌های شرکت‌های تعاونی روستایی استان آغاز شد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خبر داد:

پروژه اسکن پرونده‌های شرکت‌های تعاونی روستایی استان آغاز شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، از آغاز اسکن پرونده‌های شرکت‌های تعاونی روستایی ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان‌آن‌لاین؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با مدیرکل سازمان تعاونی روستایی استان، گفت: تا پایان سال جاری پرونده‌های شرکت‌های تعاونی روستایی استان اسکن و وارد سامانه جامع ثبت شرکت‌ها می‌شوند.

رضا طالبی‌زاده افزود: مجموع اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی استان بیش از 240 هزار نفر می‌باشند که اطلاعات این شرکت‌ها باید به صورت دقیق وارد سامانه شود.

این مقام قضائی با اشاره به این‌که از مجموع 30 میلیون اوراق پرونده‌های بخش املاک، تاکنون بیش از 20 میلیون برگ اسکن و در سامانه آرشیو الکترونیک بارگذاری شده است، گفت: در حال حاضر با تجریه‌ای که با اسکن این اوراق به دست آورده‌ایم، می‌توانیم با دقت و سرعت بالایی پرونده شرکت‌های تعاونی روستایی موجود در اداره ثبت شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری را در کم‌ترین زمان ممکن اسکن و در سامانه بارگذاری کنیم.

در ادامه مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمان با اشاره به این‌که روستاها جزء منابع مهم تولیدی کشور هستند، بیان کرد: اسکن و آرشیو الکترونیک پرونده‌های شرکت تعاونی روستایی که در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده‌اند گامی مهم در تسهیل خدمت‌رسانی به روستاییان و اعضای شرکت تعاونی می‌باشد و در راهبردهای اقتصاد مقاومتی و نیز در اجرای اصل 44 قانون اساسی توجه ویژه‌ای به شرکت‌های تعاونی روستایی شده است.

0