جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606548
  • 13 اردیبهشت 1397
  • 10:01
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پرداخت به‌موقع حقوق کارگران، دغدغه‌ی اصلی مدیران شهرداری است

شهردار کرمان:

پرداخت به‌موقع حقوق کارگران، دغدغه‌ی اصلی مدیران شهرداری است

شهردار کرمان گفت: اولویت اول مجموعه‌ی مدیریتی شهرداری، پرداخت حقوق نیروهای این مجموعه است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در مراسم تقدیر از کارگران نمونه‌ی شهرداری که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دفتر وی برگزار شد، با بیان این‌که در سیستم‌های اجرایی و صنعتی، کار اجرایی بر دوش کارگران قرار دارد، گفت: کارگران شهرداری در این ساختار نفش مضاعف داشته و زحمت بیش‌تری متحمل می‌شوند.

وی با اشاره به‌ زحمات شبانه‌روزی کارگران واحد تنظیف و فضای سبز افزود: اگر خدمت‌رسانی در این دو حوزه، یک ساعت از دیرتر انجام شود، گویی شهر خوب اداره نشده است.

شهردار کرمان با بیان این‌که اگر درآمدهای شهرداری به‌موقع وصول شود، حقوق کارگران نیز به‌موقع پرداخت می‌شود، گفت: در سال‌جاری سعی بر این است حقوق کارگران که ضرورت بیش‌تری نسبت به بقیه نیروهای شهرداری دارند، پرداخت شود.

عالم‌زاده ضمن تحسین صداقت و امانت‌داری پاکبانان شهرداری گفت: شهر در ساعاتی از شب، در دستان شماست؛ بنابراین، بازگرداندن اموال مردم نشان از نیت خالصانه‌ی شما دارد.

وی با بیان این‌که تقدیر از کارگران، وظیفه‌ی مجموعه‌ی شهرداری است، گفت: تقدیر از کارگران در روز جهانی کارگر، نشانه‌ی توجه شهرداری و مدیران آن، به این قشر است.

شهردار کرمان با اشاره به مطرح شدن دغدغه‌ی پرداخت حقوق در جلسات مدیریتی شهرداری گفت: اولویت اول مجموعه‌ی مدیریتی شهرداری، پرداخت حقوق نیروهای این مجموعه است.

عالم‌زاده اعتبار کارگران نزد مردم را سرمایه‌ی باارزشی برای مدیریت شهرداری دانست و افزود: تعصب و غیرت شما نسبت به نظافت شهر کرمان در روزهای پایانی سال، جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است؛ در این آیین از کارگران نمونه‌ی بخش‌های تنطیف و فضای سبز شهرداری کرمان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ی نقدی، تجلیل شد.

15.6484