جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9605485
  • 24 مهر 1396
  • 18:20
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
هم‌افزایی شهرداری و پلیس موجب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

هم‌افزایی شهرداری و پلیس موجب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: نیروی انتظامی و شهرداری به مثابه دو بال هستند که می‌توانند با هم‌افزایی، آرامش را در جامعه ایجاد کنند تا اثرات مطلوب آن نصیب شهروندان شود.

محمد فرشاد در حاشیه‌ی آیین تجلیل از فرماندهان پلیس که شنبه‌شب هفته‌ی جاری به‌وسیله‌ی شهرداری کرمان برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرمان‌شهرآن‌لاین، گفت: پرسنل نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف ازجمله تأمین امنیت، ایجاد نظم و حوزه‌ی راهنمایی و رانندگی که هم راستا با بخشی از فعالیت‌های شهرداری است، خدمت می‌کنند و در جای‌جای وظایف شهرداری اثرگذارند.

وی افزود: آرامش و نظم و انضباطی که نیروی انتظامی در جامعه به‌وجود می‌آورد، روی کار شهرداری اثر مثبت دارد و مشکلات شهرداری را کاهش می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به آیین تجلیل از پرسنل پلیس گفت: این سنت حسنه، برنامه‌ای نمادین است به این معنی که باید از افرادی که زحمت می‌کشند، قدرشناسی کنیم.

فرشاد افزود: برگزاری این آیین توسط شهرداری، در واقع به نمایندگی از مردم است؛ ضمن این‌که قدردانی از زحمات پرسنل پلیس، به آن‌ها دل‌گرمی می‌دهد و موجب می‌شود در انجام وظایف خود کوشاتر باشند.

وی تعامل شهرداری و نیروی انتظامی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرداری و نیروی انتظامی برای آرامش و آسایش مردم و افزایش رفاه حال شهروندان زحمت می‌کشند و شورا هم به‌عنوان برنامه‌ریز، در کنار شهرداری و نیروی انتظامی تلاش می‌کند با افزایش این تعامل، ثمرات شیرین آن نصیب مردم شود.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان به نشست اعضای شورا با فرماندهان نیروی انتظامی استان در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و با بیان این‌که هم‌فکری، هم‌اندیشی و تدوین برنامه‌های مشترک می‌تواند بسیار کارساز باشد، گفت: باید با هم‌فکری و استفاده از تجربیات نیروی انتظامی، بستر را برای تحقق اهداف نیروی انتظامی در جهت بهبود وضعیت جامعه فراهم کنیم.

محمدرضا احمدی

15.6285