سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607543
  • 9 بهمن 1397
  • 17:47
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نخستین همایش انبوه‌سازان با موضوع «پروژه‌های شهری»

در کرمان برگزار می‌شود؛

نخستین همایش انبوه‌سازان با موضوع «پروژه‌های شهری»

شهردار کرمان گفت: نخستین همایش انبوه‌سازان با موضوع «پروژه‌های شهری» در کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش کرمان‌شهر، سیدمهران عالم‌زاده در نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های شهری در شهر کرمان که با حضور اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان استان و جمعی از مدیران شهرداری کرمان برگزار شد، با بیان این‌که این همایش به همت انجمن انبوه‌سازان و با همکاری شهرداری کرمان برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به توسعۀ شهر کرمان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطلوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فضاهای شهری، تفریحی، تجاری، خدماتی، هتلینگ و حمل‌ونقل وجود دارد؛ بنابراین، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مختلفی در شهر کرمان وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: شهرداری بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند و در این راستا آماده واگذاری زمین و پروانه ساختمانی برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.

شهردار کرمان ادامه داد: برای حضور سرمایه‌گذاران در کرمان، به هماهنگی و حمایت سیستم بانکی نیز نیازمندیم که امیدواریم محقق شود.

عالم‌زاده از برگزاری همایش انبوه‌سازان با موضوع «پروژه‌های شهری» در اوایل سال 98 در شهر کرمان خبر داد و گفت: از سرمایه‌گذاران توانمند و فعال در موضوعات شهری برای حضور در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این همایش، در سال آینده چندین پروژۀ سرمایه‌گذاری در شهر کرمان آغاز شود.

در ادامۀ این نشست نیز دبیر انجمن انبوه‌سازان نقطه‌نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کرد.

15.6352