پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9608371
  • 26 دی 1398
  • 16:29
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نخستین دورۀ المپیاد مهارتی کارودانش در کرمان برگزار شد

نخستین دورۀ المپیاد مهارتی کارودانش در کرمان برگزار شد

معاون آموزش متوسطۀ آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحلۀ مقدماتی نخستین دورۀ المپیاد مهارتی کار و دانش در استان کرمان برگزار شد و در این آزمون هنرجویان در سه رشتۀ طلا و جواهر، برق ساختمان و تعمیر تراکتور با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سید محمد حبیب‌اللهی افزود: از شرکت‌کنندگان سراسر کشور، شش نفر به مرحلۀ نهایی کشوری راه می‌یابند که این مرحله در سوم بهمن‌ماه ۹۸ به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد و سه نفر اول برگزیدگان نهایی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌منظور شرکت در اردوی تیم ملی مهارت معرفی خواهند شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: المپیاد مهارتی کار و دانش در دو مرحلۀ مقدماتی و نهایی برگزار می شود و مرحلۀ نهایی این المپیاد، سوم تا ششم بهمن‌ماه ۹۸ در استان البرز برگزار خواهد شد.
گفتنی‌ست در این مرحله داوری بر اساس مانیتور آنلاین و فیلم‌های ارسالی توسط تیم داوری ستادی و به‌صورت متمرکز در استان البرز انجام خواهد گرفت.
پس از داوری مرحلۀ مقدماتی از کل استان‌ها، شش گروه برتر از هر عنوان آزمون به مرحلۀ نهایی که از سوم تا ششم بهمن‌ماه در مرکز تربیت‌مربی کرج برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.
در مرحله نهایی سه نفر اول برگزیدگان نهایی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور شرکت در اردوی تیم ملی معرفی خواهند شد.
قرار است، از برگزیدگان این المپیاد در آیین اختتامیۀ هفدهمین دورۀ مسابقات علمی - کاربردی به میزبانی استان هرمزگان تقدیر شود.

فهیمه رضاقلی

0