شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9607665
  • 3 فروردین 1398
  • 10:25
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نادری: ضرورت استفاده از ظرفیت ایام نوروز برای اجرای نمایش‌های فاخر

اجرای نمایش «برزخ» در ایام نوروز در کرمان

نادری: ضرورت استفاده از ظرفیت ایام نوروز برای اجرای نمایش‌های فاخر

نمایش «برزخ» به کارگردانی فرهاد باغینی‌پور، از امروز سوم فروردین‌ماه تا سی‌ام فروردین، هر روز از ساعت 19:30 در پلاتوی یادگاران صنعتی کرمان اجرا خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، درحالی‌که در ایام نوروز عمدتاً اجرای تئاتر فاخر در کشور تعطیل است، اما «گروه نمایش نو»، به سرپرستی و کارگردانی «فرهاد باغینی‌پور»، امسال در تجربه‌ای نو تصمیم گرفت تا با همکاری شهرداری کرمان، اثر خود را در ایام نوروز به اجرا بگذارد.

با توجه به این اقدام کم‌سابقه، اتابک نادری، معاون امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی کشور، این اقدام را ارزشمند توصیف کرد.

وی در پیامی با اشاره به ظرفیت مطلوب تعطیلات نوروزی، بر استفاده از این ظرفیت برای اجرای تئاترهای فاخر تأکید و بیان کرده است: با توجه به این‌که مردم در ایام تعطیلات نوروز، به‌دنبال تفریح و سرگرمی هستند، اجرای تئاتر فاخر اقدام بسیار مطلوبی برای پُر کردن ایام تعطیل مردم است.

نادری با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته نیز شهرهای دیگری در این زمینه پیشگام بوده‌اند، بیان کرده است: گروه‌های تئاتر در شهرهای مختلف کشور باید از ظرفیت ایام نوروز برای اجرای نمایش‌های فاخر استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ نمایش «برزخ» به کارگردانی فرهاد باغینی‌پور و با بازی محمدعلی ضیاسیستانی، آزاده خاندانی، راحله یوشعی و فرهاد باغینی‌پور، با حمایت شهرداری کرمان، از امروز سوم فروردین تا سی‌ام فروردین، از ساعت 19:30 در پلاتوی یادگاران صنعتی کرمان، حدفاصل چهارراه طهماسب‌آباد و باغ‌ملی به روی صحنه خواهد رفت.

15.8459