جمعه 10 فروردین 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608248
  • 13 آذر 1398
  • 14:08
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مطرب و مرد ایرلندی

شــــهر فــرنگ

مطرب و مرد ایرلندی

علیرضا فدایی کرمانی - این هفته برای علاقمندان تماشای فیلم در سینما با توجه به تغییر نکردن فیلم‌های سینماهای کرمان همچنان فیلم‌های «سمفونی نهم» و «منطقه پرواز ممنوع» توصیه می‌شود که در سینما شهرتماشا همچنان در حال اکران است.

البته فیلم کمدی «مطرب» ساخته محسن کیایی که با بازی پرویز پرستویی در سینما مهتاب اکران می‌باشد را نیز می‌توان به علاقمندان تماشای فیلمی صرفا کمدی توصیه کرد. اما این هفته برای علاقمندان تماشای فیلم در منزل پیشنهادات خوبی دارم به خصوص علاقمندان به فیلم‌های خارجی و آن تماشای فیلم «مردایرلندی» به کارگردانی استاد «مارتین اسکورسیزی» و با بازی درخشان «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو»، «جورف پسی» و... اثری که  تماشای آن به شدت توصیه می‌شود.
اما برای علاقمندان به گونه و ژانر وحشت قسمت دوم فیلم «ایت: آن» توصیه می‌شود. در این قسمت گروه بازنده‌ها که حالا در آستانه میانسالی هستند پس از بیست و هفت سال مجددا با یک تماس تلفنی با «پنی وایز» دلقلک ترسناک مواجه می‌شوند و..‌‌.. این دو فیلم در سایت آپارات، فیلیمو و نماوا به صورت زیرنویس در دسترس است.
برای علاقمندان به انیمیشن به خصوص کودکان و نوجوانان انیمیشن «کلاوس» محصول ۲۰۱۹ اسپانیا توصیه می‌شود که داستان آن پیرامون یک پستتچی و بابانوئل است. تماشای این انیمیشن زیبا را از دست ندهید. این انیمیشن در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو در دسترس است.
برای علاقمندان به تماشای مستند با توجه به روز جهانی ایدز در این هفته  فیلم مستند «من هستم / ایدز» ساخته امیر زبان‌آور  پیشنهاد می‌شود که به ایدز و بیماران آلوده به این ویروس در ایران می‌پردازد. تماشای این فیلم در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر نسبت به این بیماری توصیه می‌شود، این مستند در سایت و اپلیکیشن فیلیمو در دسترس است.

15.6455