جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607279
  • 21 آبان 1397
  • 21:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
محسن جلال‌پور، به‌عنوان عضو شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت عمومی شهرداری معرفی شد

با حکم شهردار کرمان؛

محسن جلال‌پور، به‌عنوان عضو شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت عمومی شهرداری معرفی شد

با حکم شهردار کرمان، محسن جلال‌پور، به‌عنوان عضو شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت عمومی شهرداری معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«برادر بزرگوارجناب آقای مهندس محسن جلال‌پور

با سلام

نظر به اهمیت و ضرورت سرفصل مهم سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت عمومی در برنامه‌های مالی میان‌مدت و بلندمدت شهرداری کرمان و هم‌چنین شرایط دشوار مالی حاکم بر کشور و به تبع آن دشورای‌های به مراتب عمیق‌تر شهرداری کرمان، لذا مهم‌ترین، مؤثرترین و ایمن‌ترین روش نیل به حمکرانی پایدار، خادمانه و به دور از فساد، مدد گرفتن از سرمایه‌گذاری و مشارکت عمومی است.
این شهرداری در نظر دارد تا با استفاده از حداکثر قابلیت سرمایه انسانی و ظرفیت‌های تاریخی، اقلیمی و جغرافیایی شهر و استان نسبت به جذب سرمایه از تمامی روش‌های ممکن سرمایه‌گذاری، با نگاه به منفعت دوطرفه شهر و سرمایه‌گذار، اقدام نماید. در همین راستا با توجه به تأسیس سازمان
سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و در اجرای ماده 5 از فصل سوم اساس‌نامه سازمان فوق‌الذکر شهرداری کرمان مفتخر است جنابعالی را به‌عنوان«عضو شورای سازمان» منصوب نماید.
یقیناً با توجه به سوابق درخشان در سمت‌های گذشته که همگی گواه برتوانمندی و هم‌چنین شناخت علمی و دقیق نسبت به مسائل مالی و سرمایه‌گذاری و ارتباطات مبتنی بر اعتماد به بازار سرمایه است، حضور حضرتعالی در این شورا منشأ برکات و خیرات فراوانی برای شهر و شهرداری کرمان خواهد بود. توفیق روزافزون‌تان را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

سیدمهران عالم‌زاده

شهردارکرمان و رئیس شورای سازمان

سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی

0