شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606864
  • 26 تیر 1397
  • 12:42
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مجوز طرح‌های اقتصادی کرمان بایدحداکثر 2تا هفته صادر شود

سرپرست استانداری :

مجوز طرح‌های اقتصادی کرمان بایدحداکثر 2تا هفته صادر شود

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه منطقه باید بر مبنای مسئولیت پذیری و دلسوزی مدیران توسعه یابد، تاکید کرد :زمان صدور مجوز برای طرح‌های اقتصادی باید حداکثر 2هفته باشد و در غیر این صورت پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سرپرست استانداری کرمان در جلسه‌ی پنجره واحد اقتصادی استان کرمان، ضمن اعلام این خبر افزود: لازمه‌ی پیشرفت امور و رسیدن به اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران، ایمان به توسعه، حل مشکلات و پیشرفت کار است زیرا مردم حقوقی دارند و استان باید توسعه یابد.

محمدجواد فدائی بابیان این مطلب که نمی توان توسعه را معطل افرادی کنیم که اعتقادی به لزوم حل مشکلات مردم ندارند، بیان کرد: کسانی که به لزوم حل سریع مشکلات مردم اعتقادی ندارند و یا خسته شده‌اند، می‌توانند فضا را برای فعالیت افرادی که انگیزه و اعتقاد لازم برای اجرای سریع کارها را دارند، خالی کنند.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به این‌که باید با تدبیر برای حل مشکلات جامعه اقدام کرد، گفت: به عنوان نمونه در حالی که کمبود برق در شبکه‌های سراسری وجود دارد، نباید اجرای طرح‌های نیروگاهی خورشیدی را به بهانه‌های مختلف به تعویق انداخت.

فدائی گفت: با توجه به کمبود منابع آبی در استان کرمان و نیز لزوم توسعه‌ی اشتغال در جامعه به دنبال ایجاد صنایع کم آب بر در این استان هستیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید در چارچوب قوانین با واحدهای صنعتی همکاری کنند تا اشتغال موجود این واحدها حفظ شود.

0