شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607082
  • 27 شهریور 1397
  • 11:59
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مجروحان حادثه اتوبوس تهران – کرمان به کرمان منتقل می‌شوند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خبر داد:

مجروحان حادثه اتوبوس تهران – کرمان به کرمان منتقل می‌شوند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای انتقال مجروحان حادثه اتوبوس تهران - کرمان به استان فراهم شده تا خانواده های این افراد با مشکل تردد مواجه نباشند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن اعلام این خبر افزود: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از محل وقوع تصادف، این حادثه تاکنون27 نفر مجروح و 19 کشته داشته که اجساد برخی از آنان به دلیل سوختگی شدید قابل شناسایی نیستند و با آزمایش DNA و اقدامات پزشکی قانونی شناسایی می‌شوند.

حمید ملانوری گفت: از ساعات اولیه صبح امروز نهادهای مربوط در استان کرمان از جمله پلیس راه، اورژانس، پزشکی قانونی، مراکز درمانی و بهداشتی و سایر نیروهای امدادی آماده هستند و تیمی از استان کرمان به محل حادثه اعزام شده است.

ملانوری تصریح کرد: این اتوبوس براساس صورت وضعیت موجود در ترمینال، 33 مسافر داشته که از این تعداد 23 نفر اهل استان کرمان بوده‌اند، هفت نفر از آنان به مقصد انار، 6 نفر به مقصد رفسنجان و 10 نفر به مقصد کرمان بلیط تهیه کرده‌بودند و مابقی مسافران نیز بین راه سوار اتوبوس شده‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان درباره مجروحان این حادثه گفت: تاکنون 6 نفر از مجروحان حادثه از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، 6 نفر نیاز به بستری داشته‌اند که از این تعداد نیز 4 نفر ترخیص شده و هفت نفر نیز در بیمارستان بادرود بستری هستند که مداوای آن‌ها طولانی نخواهد بود؛ 6 نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان اصفهان منتقل شده و 2 نفر نیز با 30 و 50 درصد سوختگی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (علیه السلام) اصفهان بستری شده‌اند.

شامگاه دوشنبه 26 شهریورماه در ساعت 23:14 دقیقه در محور کاشان - نطنز اتوبوس مسافربری کرمان – تهران با تانکر حامل برخورد کرده و حادثه آفرید.

0