جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606236
  • 2 اسفند 1396
  • 12:54
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
عملکرد ستاد دیه استان از نظر کمی و کیفی قابل تقدیر است

امام‌جمعه کرمان:

عملکرد ستاد دیه استان از نظر کمی و کیفی قابل تقدیر است

امام‌جمعه کرمان در دیدار با هیات امنای ستاد دیه بر ضرورت اتخاذ تدابیری جهت استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت کمک‌های خیرین و بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: عملکرد ستاد دیه استان از حیث کمی و کیفی قابل‌تقدیر و  نتایج اقدامات صورت گرفته محسوس و آشکار است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان در دیدار با هیات امنای ستاد دیه با بیان این‌که قانون‌گذار برای تأمین نظم و امنیت جامعه برای تمامی جرائم تدابیر و مجازاتی در نظر گرفته است، افزود: در کنار این تدابیر قانون‌گذار، باید یک دیدگاه خیرخواهانه و صلح و سازشی  وجود داشته باشد که این نگاه در تشکل‌های مردم نهادی مثل ستادهای دیه استانی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی بیان کرد: ضرورت دارد جوانان هنگام امضای سند ازدواج به توانایی‌های مالی خود توجه کنند تا خدایی نکرده در آینده دچار مشکل نشوند و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که کمک‌های کوچک هم جمع شود زیرا بیش‌تر برای کمک‌های زیاد تبلیغ می‌شود درحالی‌که اگر مبلغ‌های خرد کنار هم بیاید کارهای بزرگی انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: ظرفیت تبلیغاتی و روانی ستاد دیه هم باید مورد توجه باشد و ستاد دیه ظرفیت زیادی دارد و مجموعه‌ی مؤثری است که کارهایش برای رضای خداوند است و از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات استان کرمان برای پیشبرد اهداف ستاد دیه استفاده می‌شود.

15.652