شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608059
  • 21 شهریور 1398
  • 18:44
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی

شهردار کرمان تأکید کرد:

ضرورت توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی

شهردار کرمان در بازدید از زندان مرکزی، بر ضرورت توجه ویژه به مسایل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در حاشیۀ بازدید از بخش‌های مختلف زندان مرکزی کرمان که با حضور شهرداران مناطق سه و چهار، مدیرکل حراست شهرداری و مدیرکل اداره زندان‌های استان کرمان انجام گرفت، ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام گفت: حوزه مسایل اجتماعی، حوزه‌ای گسترده است و باید به این حوزه توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به این‌که بخشی از جامعه در زندان حضور دارد، افزود: اهمیت دادن به حوزۀ مسایل فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه، مهم و ضروری است.

عالم زاده بیان کرد: با توجه به مسایل و مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی لازم است که هم‌راستا با فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی، این حوزه نیز مورد توجه قرار گیرد و یک توازن و تناسب در این زمینه برقرار شود؛ چراکه سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند باعث موفقیت مردم و جامعه شود.

وی در ادامه، با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل دوسویه بین شهرداری و اداره‌کل زندان‌ها، برای همکاری و تعامل دوسویه در زمینه‌های خدماتی و مسایل فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی کرد و قول مساعد داد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز در این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از شهردار کرمان به‌واسطه همراهی و حمایت در زمینه‌های مختلف ازجمله مسایل مربوط به انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه و نیز ارایۀ خدمات عمرانی به این ارگان گفت: باید در خصوص آسیب‌شناسی و در حوزه مسایل اجتماعی و کاهش ورودی به زندان‌ها تلاش کنیم.

امیری در ادامه، از همکاری و تعامل شهرداری کرمان با اداره‌کل زندان‌ها قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید مانور آتش‌نشانی با حضور ایستگاه‌های شماره یک و سه آتش‌نشانی شهرداری کرمان در محل اداره‌کل زندان‌ها برگزار شد.

0