پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606484
  • 29 فروردین 1397
  • 11:44
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت تلاش پرسنل جهت جذب درآمد پایدار برای شهرداری

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان تأکید کرد:

ضرورت تلاش پرسنل جهت جذب درآمد پایدار برای شهرداری

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان گفت: اولویت تمام پرسنل شهرداری باید کسب درآمد باشد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمحمد موسوی در نشست شورای معاونان شهرداری کرمان با تأکید بر این‌که باید در زمینه‌ی درآمدزایی عزم جدی به‌وجود آید، گفت: تمام پرسنل باید به‌جای فکر کردن به هزینه‌کرد، به‌دنبال جذب درآمد باشند؛ چراکه با وضعیت ناپایدار درآمدی‌ای که وجود دارد، در آینده وضعیت مناسبی نخواهیم داشت.

وی با بیان این‌که باید مردم را نسبت به پرداخت عوارض شهرداری تشویق کنیم، گفت: تمام پرسنل باید دید درآمدی داشته باشند تا دید هزینه‌‌ای و با این نوع نگاه باید تلاش کنیم تا مردم عوارض خود را پرداخت کنند.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان به طرح خزانه‌داری مشترک و تجمیع حساب‌های شهرداری هم اشاره کرد و گفت: دستورالعمل خزانه‌داری مشترک از سال گذشته ابلاغ شده بود، اما به‌دلیل مشکلاتی، اجرای آن به امسال موکول شد.

موسوی افزود: بودجه براساس برنامه و بودجه‌ای که برای هر واحد تعیین شده، به واحدهای مختلف تخصیص پیدا خواهد کرد؛ ضمن این‌که با راه‌اندازی این سیستم، تخصیص بودجه شفاف خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تخصیص بودجه، توسط کمیته‌ای به ریاست شهردار کرمان تصمیم‌گیری خواهد شد و پس از تخصیص بودجه، نظارت بر نحوه‌ی هزینه‌کرد پررنگ‌تر خواهد بود.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان تصریح کرد: تخصیص‌های بعدی به هر حوزه، سازمان و منطقه، منوط به پیش‌رفت پروژه‌ها خواهد بود.

15.6297