پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9605159
  • 1 شهریور 1396
  • 13:35
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
شروع به‌کار فعالیت شوراهای اسلامی در 13 شهر و 139 روستای کرمان

فرماندار کرمان خبر داد:

شروع به‌کار فعالیت شوراهای اسلامی در 13 شهر و 139 روستای کرمان

فرماندار شهرستان کرمان گفت: فعالیت رسمی شوراهای اسلامی ۱۳ شهر و ۱۳۹ شورای روستایی از امروز در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمدعلی توحیدی امروز صبح در مراسم ادای سوگند و آغاز به‌کار پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی کرمان با بیان این‌که مردم کرمان با مشارکت 80 درصدی خود در انتخابات، برگ زرینی در تاریخ کرمان ثبت کردند، به این‌که 413 هزار نفر از مجموع مردم شهرستان کرمان در انتخابات شرکت کردند، گفت: بیش از 618 نفر در حوزه‌ی شهری و 380 نفر در حوزه‌ی روستایی در شهرستان کرمان نامزد شدند که باعث حضور مردم و شور و شکوه انتخاباتی شد.

فرماندار کرمان با اشاره به این‌که انتخابات باشکوه و سالمی در کرمان برگزار شد، گفت: با توجه به این‌که چند بار آرای مردم بازشماری شد، هیچ تغییری احساس نشد.

توحیدی افزود: در این دوره کم‌تر افرادی ردصلاحیت شدند که با رقابت نهایی 260 نفر در شهر کرمان، 11 نفر به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهر کرمان انتخاب شدند.

وی با تقدیر از عملکرد اعضای شورای چهارم کرمان در راستای عمران و آبادانی شهر کرمان گفت: علی بابایی، شهردار کرمان، عملکرد روشن و مثبتی دارد و کارهای بزرگی را در شهر با جدیت پیگیری و عملیاتی کرد.

توحیدی هم‌چنین بیان کرد: جا دارد از حمایت‌های استاندار کرمان از در توسعه‌ی شهر کرمان به‌عنوان مرکز استان تشکر کرد.

وی افزود: با همکاری، هماهنگی، همدلی و وفاق، می‌توان نتیجه‌ی بهتری گرفت.

فرماندار کرمان با بیان این‌که دولت دوازدهم تمام سعی خود را بر حمایت از شوراهای اسلامی معطوف کرده است، افزود: دغدغه‌ی حاکمیت نظام، تولید و اشتغال و برنامه‌ریزی برای تحقق آن است.

محمدرضا احمدی

0