چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608201
  • 22 آبان 1398
  • 19:05
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری معرفی شد

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری معرفی شد

آرش منتظری، سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری کرمان شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ی سرمایه انسانی شهرداری کرمان در آیین معارفه «سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری» با اشاره به اهمیت مدیریت تحول در شهرداری گفت: نیاز است با تحولی جدید در امور اداری شهرداری و خلاقیت و نوآوری، انتظارات مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر را  برآورده کنیم.

غلام‌رضا رجایی افزود: تحول، عبور از شناخته‌شده‌ها و رفتن به سمت ناشناخته‌هاست که در جوامع همیشه با انتقاد، مقاومت و جبهه‌گیری‌هایی همراه بوده است؛ چراکه همه دوست دارند به وضعیت موجود ادامه دهند؛ درحالی‌که اگر قرار باشد یک ساختار و فرایند پیشرفتی داشته باشد، باید تغییر کند.

وی با اشاره به این‌که دنیای امروز دنیای پویایی، تحول و تغییرات است و اگر بخواهیم پاسخ‌گوی این پویایی باشیم، باید ابتدا انعطاف‌پذیر باشیم و با تغییرات همراهی کنیم، گفت: تکنولوژی بدون تحول، امکان‌پذیر نیست و اگر نتوانیم با تغییرات بیرون همراهی کنیم و به خواسته‌های مردم پاسخ دهیم، به درجازدن و نارضایی سیستم و شهروندان محکوم خواهیم شد.

رجایی ادامه داد: مدیر تحول در هر سازمان از جایگاه بالایی برخوردار است که انتظار می‌رود مسئول این مجموعه در مقابل مقاومت‌ها، صبوری کند و با ایجاد تغییر و تحول در فرایند اداری شهرداری، چشم‌اندازی نو برای آیندۀ شهر و شهرداری ترسیم کند.

لازم به ذکر است؛ در این آیین، «آرش منتظر» به‌عنوان «سرپرست نوسازی و تحول اداری شهردای» و «فاطمه جاذبی» به‌عنوان «رییس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری» معرفی شدند.

0