جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609153
  • 14 تیر 1399
  • 21:23
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ساماندهی کافه‌ون‌ها در مناطق گردشگرپذیر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد:

ساماندهی کافه‌ون‌ها در مناطق گردشگرپذیر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از ساماندهی کافه‌ون‌ها در مناطق گردشگرپذیر خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، محمود ایرانمنش با اشاره به ضرورت ساماندهی کافه‌ون‌ها گفت: ‌کافه‌‌ون‌ها به‌عنوان یک ظرفیت شناخته می‌شوند که باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کرد؛ به همین منظور، ساماندهی کافه‌ون‌ها در مناطق گردشگرپذیر در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا برای استفاده موقت کافه‌ون‌ها از معبر جهت چیدمان صندلی در محل‌هایی که جاذبه گردشگری دارند، مجوز صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری در ادامه، به بیان اقدامات و فعالیت‌های این سازمان پرداخت و افزود: ساماندهی پیاده‌روها و جلوگیری از سدمعبر و راه‌اندازی شب‌بازار و جمعه‌بازار خودرو ازجمله این اقدامات است.

ایرانمنش از برگزاری نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران برای ساخت پنج بازارچه محلی در محل‌های با تراکم جمعیتی بالا و فاصله زیاد تا مراکز تجاری شهر خبر داد و گفت: ایجاد این بازارچه‌ها در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک مؤثر است.

وی با اشاره به رفع مشکلات حقوقی و قضایی بازارچه‌های ابوذر و گنجعلی‌خان بعد از چندین‌سال تعطیلی گفت: اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی، پلمب مراکز غیرمجاز نگهداری و فروش دام زنده در سطح شهر و اهدای بسته حمایتی و کمک‌معیشتی به دست‌فروشان شناسنامه‌دار، از دیگر اقدامات و فعالیت‌هایی است که توسط این سازمان انجام شده است.

0