پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608117
  • 11 مهر 1398
  • 18:58
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
رد خون در یک بعد از ظهر

رد خون در یک بعد از ظهر

علیرضا فدایی کرمانی - این هفته برای علاقمندان تماشای فیلم در سینما تماشای فیلم (رد خون) توصیه می‌شود این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان در امتداد فیلم «ماجرای نیمروز» ساخته شده است و روایتگر عملیات مرصاد در دوران دفاع مقدس می‌باشد که براساس آن پس از پایان جنگ، سازمان مجاهدین تصمیم گرفتند به خاک ایران حمله کنند و...

این فیم در سینما شهر تماشای کرمان در 3 سانس در حال اکران است.
اما برای علاقمندان تماشای فیلم در منزل این هفته به مناسبت آغاز فصل مدارس دو فیلم با موضوع دانش‌آموزان را پیشنهاد می‌کنم فیلم اول (تعطیلات تابستانی) محصول سال 1374 به کارگردانی فریدون حسن‌پور فیلم دیگر (شهر در دست بچه‌ها) محصول 1370به کارگردانی اسماعیل براری است این دو فیلم که حال وهوای دوران مدرسه را دارند و تماشای آن‌ها می‌تواند خاطره‌انگیز باشد این دو فیلم در آپارت فیلیمو در دسترس علاقمندان است.
این هفته برای علاقمندان به مستند تماشای مستند(اینستاگرامر) به کارگردانی سینا کیان پور توصیه می‌شود که موضوع اینستاگرام و نقش آن در زندگی امروز ما ایرانیان می‌پردازد این مستند دیدنی در آپارات فیلیمو در دسترس می‌باشد. 
گاهی تماشای فیلم‌های قدیمی و کلاسیک بسیار جذاب و خاطره‌انگیز است این هفته فیلم (بعد از ظهر سگی) محصول 1975به کارگردانی سیدنی لومت پیشنهاد می‌شود که موضوع آن سرقت از یک بانک و اتفاقات پیرامون آن است دیدن آل پاچینوی جوان که در این فیلم نقش اول را ایفا می‌کند خالی از لطف نیست. این فیلم هم در آپارات فیلیمو و نماآوا به صورت دوبله در دسترس است. 
در آخر برای علاقمندان تماشای سریال نیز این هفته پیشنهاد داریم سریال (هیولا) به پایان رسید و سریال مانکن نیز هفته‌های گذشته توصیه شد این هفته سریال ایرانی (رالی ایرانی)که در ژانر و گونه رئالیستی شو و فیلم مسابقه تولید شده پیشنهاد می‌شود تاکنون دو فصل از این سریال پخش و به نمایش درآمده است و در شبکه نمایش خانگی و آپارات فیلیمو و نماآوا این سریال موجد و در دسترس است.

15.7229