جمعه 10 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607186
  • 23 مهر 1397
  • 13:42
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
دومین عامل اصلی شهادت محیط‌بان کرمانی دستگیر شد

دومین عامل اصلی شهادت محیط‌بان کرمانی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری دومین عامل اصلی شهادت علی خواجویی از محیط بانان استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: پس از اعلام گزارشی درمردادماه سال جاری  مبنی بر درگیری مسلحانه‌ی دو نفر از شکارچیان غیرمجاز با ماموران یگان حفاظت محیط زیست در ارتفاعات خورند شهرستان راور بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی راور قرار گرفت.

دادخدا سالاری گفت: در این درگیری شکارچیان غیرمجاز با سلاح جنگی، علی خواجویی از محیط بانان فداکار محیط زیست استان کرمان را به شهادت رساندند.

این مقام قضائی با اعلام این‌که عامل اصلی حادثه پس از ارتکاب این جنایت به صورت مخفیانه در شهرها و استان‌های مختلف دائما در حال فرار و تغییر مکان بوده است،خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از چندین ماه کار اطلاعاتی وعملیاتی متهم امروز با هوشیاری افسران اطلاعاتی در محل مخفیگاهش در حاشیه شهر کرمان دستگیر شد.

دادستان کرمان ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی دادستانی راور و سربازان گمنام امام زمان (عج)که در زمینه‌ی امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند،گفت: باتوجه به اهمیت موضوع، به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد

شایان ذکر است چندی پیش نیز یکی دیگر از عوامل اصلی شهادت محیط بان کرمانی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شده بود.

0