شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607800
  • 12 خرداد 1398
  • 10:44
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
دو عضو شورای اسلامی شهر کرمان استعفا کردند

به منظور شرکت در انتخابات مجلس؛

دو عضو شورای اسلامی شهر کرمان استعفا کردند

به‌منظور ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی، دو عضو شورای اسلامی شهر کرمان استعفا کردند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، ‌زهرا ایرانمنش و علی بهرامی به‌منظور ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ‌از شورای اسلامی شهر کرمان استعفا کردند.

در جلسۀ دیروز شورای اسلامی شهر کرمان، پس از رأی‌گیری، استعفای علی بهرامی با 8 رأی موافق و دو رأی مخالف و استعفای زهرا ایرانمنش با 6 رأی موافق و 4 مخالف به تصویب اعضای شورا رسید.

رامین ارجمند کرمان، عضو شورای اسلامی شهر کرمان در مخالفت با استعفای خانم ایرانمنش بیان کرد: فقدان خانم ایرانمنش در شورا، جای تأسف دارد؛ زیرا وی فردی باسابقه و خوش‌فکر بود که همراهی خوبی داشت.

وی افزود: آقای بهرامی نیز در روند روبه‌جلوی شورا تأثیرگذار بود و حیف شد ایشان استعفا کردند.

هم‌چنین در این جلسه «احمد حسن‌زاده» عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان جایگزین دکتر معصوم‌زاده، با ادای سوگند فعالیت خود را در شورا آغاز کرد.

محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این جلسه گفت: شورا از حضور دو نفر بی‌بهره می‌شود و این یک نوع خسران است؛ بنابراین، درخواست داریم که استعفایشان را پس بگیرند.

وی در ادامه، با تشکر از خدمات دکتر معصوم‌زاده، به حسن‌زاده، عضو جدید شورا، تبریک گفت و افزود: احمد حسن‌زاده، عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمان بود که بعد از این به‌عنوان عضو اصلی در شورا فعالیت خواهد کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، ‌با استعفای زهرا ایرانمنش و علی بهرامی، ‌فتح‌الله مؤیدی و زهرا لری، به‌‌عنوان اعضای علی‌البدل، جایگزین این دو عضو در شورای پنجم خواهند شد.

15.639