پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9606736
  • 29 خرداد 1397
  • 13:42
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
دهمین جلسه‌ی کارگاه آموزشی « مبانی فیلم‌سازی با تلفن همراه» برگزار شد

دهمین جلسه‌ی کارگاه آموزشی « مبانی فیلم‌سازی با تلفن همراه» برگزار شد

دوره‌ی مقدماتی کارگاه آموزشی « مبانی فیلم‌سازی با تلفن همراه» با هدف شناسایی و توانمندسازی علاقه‌مندان حوزه‌ی سینما برگزار شد.

به گزارش کرمانکرمان‌شهرآن‌لاین، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان ضمن اعلام این خبر، گفت: دور مقدماتی کارگاه آموزشی « مبانی فیلم‌سازی با تلفن همراه» با برگزاری دهمین جلسه، عصر روز دوشنبه 28 خردادماه سال جاری با حضور محمدصادق اسماعیلی مدرس کارگاه به پایان رسید.

سیدجواد میرحسینی افزود: در این کارگاه که به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمان و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان و با حضور جمعی از علاقمندان به سینما از ساعت 17 در محل سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد، به مباحثی درباره‌ی شیوه‌های روایت در سینمای مستند، تکنیک‌های مصاحبه در فیلم مستند و تدوین فیلم پرداخته شد.

میرحسینی با اشاره به این‌که این کارگاه آموزشی در سه سطح مقدماتی - پیشرفته و تخصصی برگزار می‌شود، بیان کرد: کارگاه آموزشی « مبانی فیلم‌سازی با تلفن همراه» با هدف شناسایی و توانمندسازی علاقه‌مندان حوزه‌ی سینما در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه فراگیران به طور ملموس با مطالب پایه و اساسی فیلم‌سازی به ویژه فیلم‌نامه نویسی، کارگردانی و تدوین آشنا شده و با مهندسی معکوس، به رمز و رازهای نویسندگی و کارگردانی آثار پی می‌برند. 

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به استقبال علاقمندان به این حوزه، دوره های پیشرفته و تخصصی به زودی برگزار خواهد شد.

0