جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605480
  • 24 مهر 1396
  • 13:32
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
در پیاده‌روی اربعین جایگاه جمهوری اسلامی ایران حفظ شود

استاندار کرمان:

در پیاده‌روی اربعین جایگاه جمهوری اسلامی ایران حفظ شود

استاندار کرمان گفت: در مراسم بزرگ اربعین حسینی (علیه‌السلام) باید جایگاه و منزلت جمهوری اسلامی رعایت شود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست کمیته‌ی استانی هماهنگی اربعین حسینی (علیه‌السلام) با بیان این‌که این مهم با رعایت نظم، انضباط، ادب، احترام و پذیرایی مناسب از زائران دست‌یافتنی خواهد بود، گفت: حضور ایرانی‌ها در مراسم اربعین حسینی (علیه‌السلام) پررنگ است؛ بنابراین، باید شأن زائران رعایت شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نشست‌های ستاد هماهنگی اربعین حسینی (علیه‌السلام) در استان به‌طور مرتب برگزار می‌شود و هماهنگی و آمادگی کامل برای اعزام زائران اربعین فراهم شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود مراسم بزرگ اربعین حسینی (علیه‌السلام) در سال‌جاری بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

رزم‌حسینی با تأکید بر این‌که اهمیت گردهمایی بزرگ اربعین حسینی (علیه‌السلام) به مردمی بودن آن است، بیان کرد: شکوه و عظمت اربعین حسینی (علیه‌السلام) نیز در حضور پرشور مردم است و مسئولان و نیروهای امنیتی نیز تنها وظیفه‌ی تأمین امنیت و سازمان‌دهی امور را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اقدامات خوب استان کرمان در اجرای دستورالعمل‌های مربوط گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها، امسال نیز همانند سال گذشته پذیرایی خوبی را در خاک عراق خواهیم داشت.

رزم‌حسینی افزود: در استان کرمان نیز انتظار داریم با وجود بهره‌مندی از شرایط مطلوب، مردم استقبال خوبی از این آیین داشته باشند.

وی با تأکید بر این‌که نشست‌های ستاد اربعین به‌صورت مستمر در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: دفتر صدور ویزا نیز در استان کرمان راه‌اندازی شده و دستگاه‌های امنیتی رصد می‌کنند که در این رابطه سوءاستفاده‌ای نشود.

15.5704