شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607545
  • 9 بهمن 1397
  • 21:16
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
حدود 8000 مترمربع از معابر منطقه دو آسفالت شد

شهردار منطقه دو:

حدود 8000 مترمربع از معابر منطقه دو آسفالت شد

شهردار منطقه دو کرمان از آسفالت برخی معابر این منطقه در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهر، علی سعیدی گفت: در راستای تداوم برنامۀ آسفالت و به‌سازی معابر شهر، در دی‌ماه امسال بیش از 7940 مترمربع از معابر فرعی منطقه دو آسفالت شد.

وی با اشاره به فصل بارش نزولات آسمانی و لزوم سامان‌دهی و مرمت معابر گفت: معابر این منطقه جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهر آسفالت شده و آسفالت مابقی معابر نیز طبق اولویت‌بندی، در دستور کاری شهرداری منطقه قرار دارد.

سعیدی افزود: در ماه گذشته زیرسازی و آسفالت پیاده‌روی خیابان شقایق جنب شهرک باهنر، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ 11 وصال، 18  بولوار حجاج، آسفالت کوچه 11 شب بو، 90 و 92 بولوار هوانیروز، کوچه شماره 2 صائب تبریزی و کوچه بوعلی واقع در بولوار امیرکبیر، لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های 35 ، 37 و 48 جهاد و آسفالت کوچه 32 شهید صدوقی انجام شده است.

شهردار منطقه دو کرمان با بیان این‌که معابر یادشده براساس اولویت، با پرداخت خودیاری اهالی محل و با همکاری سازمان عمران و معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه آسفالت شد، خاطرنشان کرد: به‌سازی و آسفالت معابر در راستای سامان‌دهی زیرساخت‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

سعیدی با بیان این‌که شهرداری منطقه دو آمادگی دارد هم‌چون گذشته نسبت به آسفالت محله‌ها و معابر و کوچه‌های محدودۀ منطقه با مشارکت شهروندان اقدام کند، گفت: در همین خصوص شهروندان عزیز می‌توانند با ارایۀ تقاضا و معرفی نماینده و با پرداخت هزینۀ خودیاری، به معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه مراجعه کنند تا با اولویت‌بندی، معابر آسفالت شود.

15.6462