جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607972
  • 15 مرداد 1398
  • 12:27
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
جشنوارۀ شهروندی 20-20 تابستان کرمان به ایستگاه آخر رسید

جشنوارۀ شهروندی 20-20 تابستان کرمان به ایستگاه آخر رسید

شهردار کرمان گفت: برنامه‌های فرهنگی‌هنری در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری در طول سال تداوم خواهد داشت.

سیدمهران عالم‌زاده در حاشیۀ بازدید از دهۀ سوم جشنوارۀ شهروندی تابستان کرمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرمان‌شهرآن‌لاین، با بیان این‌که دهۀ سوم جشنوارۀ تابستان کرمان ویژۀ جوانان است، گفت: در دهۀ سوم چند اتفاق خوب افتاده که نمایشگاه خودروهای قدیمی و کلاسیک از آن جمله است.

وی نمایشگاه خودروهای کلاسیک را برای جوانان جذاب دانست و گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، جُنگ‌های شبانه و کنسرت‌های موسیقی نیز به‌صورت همزمان در دهۀ سوم برگزار می‌شود.

شهردار کرمان ضمن دعوت از مردم کرمان برای حضور در جشنوارۀ تابستان کرمان گفت: شهروندان همان‌گونه که از دو دهۀ اول جشنوارۀ تابستان کرمان به‌خوبی استقبال کردند، در دهۀ سوم این جشنواره هم حضور پیدا کنند و از برنامه‌های شاد و متنوع آن بهره ببرند.

عالم‌زاده در رابطه با تداوم برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها در شهر کرمان گفت: برنامه‌های فرهنگی‌هنری در شهر کرمان تعطیل نخواهد شد و هم‌چنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه، از عید قربان تا عید غدیر برنامه‌های فرهنگی‌هنری تدارک دیده شده که شهرداری با مشارکت سایر دستگاه‌های مربوط نسبت به برگزاری این برنامه‌ها اقدام خواهد کرد.

شهردار کرمان ادامه داد: این رویکرد که برنامه‌های فرهنگی‌هنری در قالب جشنواره‌ها تعریف می‌شود، برای افزایش نشاط و شادابی شهروندان و با رویکرد گردشگری است.

عالم‌زاده با تأکید بر تداوم برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری در طول سال گفت: مثل سایر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز در ایام مختلف سال ادامه خواهد داشت.

0