سه شنبه 28 فروردین 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608165
  • 4 آبان 1398
  • 09:33
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
جان ویک و دموکراسی در جاده ساوه

جان ویک و دموکراسی در جاده ساوه

علیرضا فدایی کرمانی - در شهر فرنگ این هفته برای علاقه‌مندان تماشای فیلم در سینما فیلم «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و با بازی جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی و...توصیه می‌شود این فیلم خانوادگی درسانس ویژه در سینما شهرتماشا در حال اکران است.

اما برای همراهانی که علاقمند تماشای فیلم در منزل هستند این هفته فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی محسن امیریوسفی توصیه می‌شود. در این فیلم هدیه تهرانی، اکبر عبدی، شهاب حسینی، صابر ابر و...ایفای نقش می‌کنند. این فیلم محصول سال 1391 است و چندین سال اجازه اکران نداشت این فیلم چند روزی است که وارد شبکه خانگی شده است.

 

 اما برای علاقه‌مندان تماشای فیلم‌های خارجی این هفته فیلم اکشن «جان ویک3: پارابلوم» توصیه می‌شود. این فیلم که  سومین قسمت از سری فیلم‌های پرفروش جان ویک است محصول سال 2019 است و در آن مانند قسمت‌های 1 و 2 کیانو ریوز نقش اول فیلم را ایفا می‌کند. این فیلم با دوبله فارسی در سایت آپارات فیلیمو و نما آوا در دسترس است.

 

 اما برای علاقه‌مندان تماشای فیلم مستند این هفته مستند «دموکراسی در جاده ساوه» توصیه می‌شود این فیلم مستند تماشایی که تم آن کمدی است را تورج کلانتری ساخته  و موضوع آن اتفاقاتی است که در انتخابات شوراها در یک منطقه نزدیک تهران رخ می‌دهد. در این مستند سعی شده با نگاهی طنز به چالش دموکراسی در ایران پرداخته شود.

 در شهر فرنگ این هفته برای علاقه‌مندان تماشای فیلم تئاتر هم پیشنهادی دارم و آن تماشای فیلم تئاتر «اتاق ورونیکا» به کارگردانی رضا ثروتی  که در آن ایمان افشاریان، بهناز جعفری، ستاره پسیانی و... بازی می‌کنند.این فیلم تئاتر دیدنی  در سایت آپارت فیلیمو در دسترس علاقمندان است.

 برای مخاطبان کودک و علاقه‌مندان به انیمیشن هم این هفته انیمیشن «روز پدر» محصول سال 2019توصیه می‌شود. این انیمیشن در شبکه نمایش خانگی در دسترس است.

15.6642