چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608311
  • 11 دی 1398
  • 10:36
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تپلی و من در اتاق و مردمی که نامحرم‌اند

تپلی و من در اتاق و مردمی که نامحرم‌اند

علیرضا فدایی کرمانی - این هفته برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم در سینما، فیلم کمدی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و با بازی: رضا عطاران، سروش جمشیدی، مهران احمدی و آزاده صمدی توصیه می‌شود فیلمی که تاکنون فروش نسبتاً خوبی داشته است. این فیلم در سینما شهر تماشا کرمان در حال اکران است.

اما برای علاقه‌مندان تماشای فیلم در منزل این هفته «تپلی و من» به کارگردانی حسین قناعت توصیه می‌شود این فیلم در گونه کودک و نوجوان تولید شده و در آن حسن معجونی، میترا نجار، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و... ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلم در مورد نویسنده تنها و ناموفقی است که زندگی‌اش با ورود پسری به نام تپلی دگرگون می‌شود. این فیلم در شبکه نمایش خانگی در دسترس است. 
اما برای علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن خارجی این هفته فیلم «اتاق» به کارگردانی کریستین ولکمن توصیه می‌شود فیلمی اکشن و هیجانی که داستان آن در مورد زوج جوانی است که در خانه‌ای دور از شهر سکونت می‌کنند اما به‌تدریج شاهد اتفاقاتی در این خانه می‌شوند. این فیلم در فیلیمو در دسترس علاقه‌مندان است. 
اما برای علاقه‌مندان تماشای مستند این هفته مستند «مردم نامحرم‌اند» ساخته احمد منیری و تورج کلانتری توصیه می‌شود. موضوع این فیلم مستند فیش‌های حقوق‌های نجومی است. این فیلم مستند در فیلیمو در دسترس است.  
برای علاقه‌مندان سریال، سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی«کرگدن» را پیشنهاد می‌کنم و برای علاقه‌مندان به سریال‌های خارجی سریال «ویچر» محصول ۲۰۱۹ لهستان توصیه می‌شود که سریالی حماسی و اسطوره‌ای است. این سریال خارجی در فیلیمو در دسترس است.

15.6678