پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606521
  • 4 اردیبهشت 1397
  • 18:52
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تولید قطعات پل‌ها در محل کارخانه شروع شده است

مدیر پروژه‌ی گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم:

تولید قطعات پل‌ها در محل کارخانه شروع شده است

مدیر پروژه‌ی گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان گفت: تولید قطعات پل‌ها در محل کارخانه شروع شده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، موسی نجفی در بازدید استاندار و شهردار و جمعی از مدیران استانی و شهری کرمان از پروژه‌های زیرگذر و روگذر شهر کرمان با بیان این‌که کار زیرسازه پل شهید بادپا (راه‌آهن) به پایان رسیده است، گفت: به این دلیل که قالب‌های تقاطع شهید بادپا با پل شهید الله‌وردی (ابوذر) مشترک است، ابتدا باید ساخت قطعات پل شهید الله‌وردی به پایان برسد.

وی افزود: در پروژه‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج‌الله‌فرجه) نیز کار در قسمت بولوار امیرکبیر به پایان رسیده، اما در بولوار کشاورز با معارض برق مواجه هستیم.

مدیر پروژه‌ی گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان ادامه داد: برای ادامه‌ی اجرای این پروژه در بولوار کشاورز، به انسداد کامل مسیر نیاز داریم.

نجفی بیان کرد: تولید قطعات پروژه‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج‌الله‌فرجه) در مسیر امیرکبیر شروع شده و برای نصب سگمنت‌ها در این قسمت آمادگی داریم.

وی درباره‌ی پل شهدای خلبان هم گفت: اگر معارض این محدوده برطرف نشود، مجبوریم عملیات تولید و نصب سگمنت‌های این پل را متوقف کنیم.

مدیر پروژه‌ی گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان به اجرای رمپ معبر بهمنیار در پروژه‌ی زیرگذر آزادی اشاره کرد و گفت: تنها کار باقی مانده در پروژه‌ی آزادی، اجرای دال کف ورودی زیرگذر بهمنیار و سقف قسمت اصلی میدان است.

نجفی با تأکید بر تأمین منابع مالی و رفع معارض پروژه‌های شهری کرمان گفت: ظرفیت محل دپوی قطعات پل‌ها در کارخانه تکمیل شده و باید هرچه سریع‌تر کار نصب سگمنت‌ها شروع شود.   

15.6261