شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607566
  • 17 بهمن 1397
  • 09:12
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تولید خلاقانۀ اقلام فرهنگی برای ایام نوروز

در نشستی در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان تأکید شد؛

تولید خلاقانۀ اقلام فرهنگی برای ایام نوروز

در نشستی که در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به‌منظور برنامه‌ریزی برای برنامه‌های نوروزی برگزار شد، تولید خلاقانۀ اقلام فرهنگی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، در این نشست که با حضور سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، دبیر ستاد گردشگری شهرداری و سایر مدیران مرتبط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برگزار شد، چاپ 50 هزار نسخه نقشۀ شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت.

هم‌چنین بر آماده‌سازی ورودی‌های شهر کرمان و نصب خیرِ مَقدم با لهجه‌ها و زبان‌های مختلف در ورودی‌های شهر، ساخت هفت تا 10 کیوسک شکیل «از من بپرس»، مدیریت سفر مسافرانی که در ایام نوروز به کرمان سفر می‌کنند و مدیریت فضاهای تحت پوشش شهرداری ازجمله موزه حیاتی، پارک‌ها و اقامت‌گاه‌ها و ایجاد تمام موارد مورد نیاز در این مکان‌ها تأکید شد.

تنوع در راهنماها، موضوع دیگری بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد در حد امکان کارکنان حوزه‌های مختلف شهرداری که با مسافران در ارتباط هستند، ازجمله پاک‌بان‌ها، و هم‌چنین راننده‌های تاکسی، با ارایۀ آموزش‌هایی، نسبت به راهنمایی و هدایت مسافران نوزوی اقدام کنند.

هم‌چنین پیشنهاد داده شد پنج دوچرخه‌سوار با کاور شهرداری کرمان، ضمن حرکت در محدوده‌های مختلف شهر، نسبت به راهنمایی مسافران نوروزی اقدام کنند.

در این نشست تأکید شد از هم‌اکنون نسبت به تهیۀ اقلام خلاقانۀ فرهنگی و مورد نیاز در ایام نوروز، اقدام شود.

0